• Anonym (förvirrad)

Förskolor i Näsbypark/Roslags Näsby i Täby kommun

Har blivit dags att ställa oss i barnomsorgskö och jag tycker det är så svårt att välja så hittills har vi bara valt utiffrån närheten rent geografiskt.

Skulle dock vilja veta vad ni som har barn på förskolor i Näsbypark/Roslags Näsby har för åsikter om förskolorna i området. Vilken går ert/era barn på och vad tycker ni om personal, lokaler, gården, maten, om de har någon bra filosofi på förskolan, hur stora barngrupperna är osv? Både ris och ros mottages tacksamt.

Jag vill gärna att man anonymt ska kunna skriva ner sina åsikter och att man inte via den här tråden ska kunna luska ut var någons barn går på förskola, därav valet att lägga den i känsliga rummet.

Tack för svar!

• Svar på tråden Förskolor i Näsbypark/Roslags Näsby i Täby kommun
  • Anonym (förvirrad)

*puff*

• Anonym (förvirrad)

*puff igen*

• Anonym (förvirrad)

• Anonym (förvirrad)

Gfc Kg

• Anonym (förvirrad)

Puff

• Anonym (förvirrad)

hmmmm

• Anonym (förvirrad)

Ingen?

• Anonym (förvirrad)

Får prata med mig själv här i tråden tycks det

• Anonym

Jag har haft min son på Nytorpsförskola förut och det va det BÄSTA dagiset någonsin. helt underbar personal, chef som syntes mkt i verksamheten osv. vet att de bytt lite personal sedan han gick där så vet inte om det är lika bra längre... Men det har iaf varit det

• Anonym (förvirrad)

Nytorps förskola ska jag kolla upp. Tack!

• Fredrikccc

Om man tittar på täby kommuns officiella statistik, så är hattstugans montesoriförskola bäst i näsbypark.

Undersökningen baserar sig på anonyma svar från föräldrar och bör därför vara väldigt träffsäker.

www.hattstugan.info

• Anonym

Har varit en del på Frilufts och rekommenderar det inte. Oorganiserat och bara massa fri lek hela dagarna.

Svar på tråden Förskolor i Näsbypark/Roslags Näsby i Täby kommun