• 3 Barnsmamma 06 09 11

Var hittar man ett långt aminingslinne???

Skulle vilja ha ett långt amningslinne som går ner över rumpan. Typ som Gina linnena. Hittar bara sånna korta amingslinnen.

• Svar på tråden Var hittar man ett långt aminingslinne???
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    allie3 skrev 2011-02-02 16:58:59 följande:

hej det här har jag tittat på men vet inte hur de är..

www.mammashop.se/amning/amningsklader/amnings...

oj vad dyrt. Jag som vll ha några st. Men såg aningens kort ut än vad jag hade tänkt. Har du beställt?
  • allie3

det linnet såg ju fint ut och lite billigare =)
    har inte betsällt nått linne än.. har försökt kolla efter andra oxå..

2006*2009* Bf 4/3-11
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Sylla78 skrev 2011-02-02 19:53:34 följande:

Det här är toppen

www.lovelymama.se/amning/tusen-bla-emma-amnin...

Ser jättelöjligt ut, men man kan ha vilken tröja man vil över och slipper ändå att visa allt när det är dags att amma.
    Jag har väldigt lång överkropp och de går ner över rumpan på mig

Fast jag vill ha heltäckande fram då jag ofta har yttre tröjor med lite urringning
  • jackrusselltok

Jag tycker boob´s linnen är långa och bra.

Elias 080819
  • Kianne

Jag använder Gina-linnena som amningslinnen, med en T-shirt över blir det perfekt tycker jag! De är töjbara så jag drar ner urrigningen på linnet och upp T-shirten (hoppas du förstår min förklaring), på det viset visar man inget mer än med ett "riktigt" amningslinne.

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    Kianne skrev 2011-02-02 20:22:11 följande:
    Jag använder Gina-linnena som amningslinnen, med en T-shirt över blir det perfekt tycker jag! De är töjbara så jag drar ner urrigningen på linnet och upp T-shirten (hoppas du förstår min förklaring), på det viset visar man inget mer än med ett "riktigt" amningslinne.
    Testa förut ikväll då jag alltid har Gina eller cubus linnen och drog ner och det gick ok faktiskt
  • Kianne
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-02-02 20:24:56 följande:
    Testa förut ikväll då jag alltid har Gina eller cubus linnen och drog ner och det gick ok faktiskt
  • Tapoti

Nån som vet om boobs linnen är små eller stora i storleken?

• Alexis mamma
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-02-02 16:46:12 följande:
    Skulle vilja ha ett långt amningslinne som går ner över rumpan. Typ som Gina linnena. Hittar bara sånna korta amingslinnen.
    Jag hittade mina på Ullared - heeeelt underbara!Riktigt bra att amma i och långa dessutom var de billiga, 59,90/st :)

Svar på tråden Var hittar man ett långt aminingslinne???