• Lilla Saga

Hej!

Hej alla majmammor! =)

• Svar på tråden Hej!
  • EmOtob

Vad ska vi ha för bild för vår grupp?

• EmOtob
    Fröken Löken skrev 2011-02-03 12:21:36 följande:
    kanske en av Lennart Nilssons fina bilder inifrån magen? ;)
    ja det låter bra , någon bild man kan hitta via google?
  • jakeline
    EmOtob skrev 2011-02-03 13:31:55 följande:
    ja det låter bra , någon bild man kan hitta via google?
    jag tror att det går att hitta via google... typ här kan du välja... www.google.se/images&hl=sv&client=firefox-a&hs=TzJ&rls=org.mozilla:sv-SE:official&prmd=ivnso&source=lnms&tbs=isch:1&ei=gKJKTe3-JZHxsgat17GuDw&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=834
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • EmOtob
    jakeline skrev 2011-02-03 13:41:50 följande:
    jag tror att det går att hitta via google... typ här kan du välja... www.google.se/images?q=ett+barn+blir+till+av+...:sv-SE:official&prmd=ivnso&source=lnms&tbs=isch:1& ei=gKJKTe3-JZHxsgat17GuDw&sa=X&oi=mode_link&ct=mod e&cd=2&ved=0CBcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=834
    kikar på det nu så tar jag nån fin bild som passar in då
  • jakeline
    EmOtob skrev 2011-02-03 13:46:52 följande:
    kikar på det nu så tar jag nån fin bild som passar in då
    fanns MASSOR! :P
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • EmOtob

Den kanske kan passa våran grupp bild? kom med förslag vilken ni gillar !
  • EmOtob
    jakeline skrev 2011-02-03 13:47:53 följande:
    fanns MASSOR! :P
    haha säger detsamma jag med :P La upp en bild som kanske kan vara fin
  • jakeline
    EmOtob skrev 2011-02-03 13:49:23 följande:
    haha säger detsamma jag med :P La upp en bild som kanske kan vara fin
    ja den är mycket fin :)
  • EmOtob
    jakeline skrev 2011-02-03 13:52:25 följande:
    ja den är mycket fin :)
    Tar den nu som vår gruppbild
  • EmOtob

Måste få lätta mitt hjärta lite nu för någon.

Kollade min mejl nyss och möts av ett MEJL från min advokat där det står dag och tid när jag ska upp i rättegång och vet ni. jag har fått tider i MAJ den 5 maj och 6 maj. Kommer vara tog höggravid och vet inte hur detta kommer sluta just nu är jag livrädd!! Jag ska upp i rättegång mot min mamma!!

• Maruid
    EmOtob skrev 2011-02-03 15:26:13 följande:

Kollade min mejl nyss och möts av ett MEJL från min advokat där det står dag och tid när jag ska upp i rättegång och vet ni. jag har fått tider i MAJ den 5 maj och 6 maj. Kommer vara tog höggravid och vet inte hur detta kommer sluta just nu är jag livrädd!! Jag ska upp i rättegång mot min mamma!!
    Usch, det låter jobbigt! Jag hoppas verkligen att det ska gå bra för dig men jag kan tänka att det måste vara oerhört påfrestande att vara både gravid och i en känslomässigt pressande situation.
  • EmOtob

Tack så mycket. det hoppas jag med..

• amg
    EmOtob skrev 2011-02-03 15:26:13 följande:

Usch, det går inte att skjuta fram den lite så du inte hinner vara så nära BF?
    Jobbig sits helt klart.
    Alva 060811 <3 Tvåan 110528
Svar på tråden Hej!