• nyproduktionen

    35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er?

    Ett härligt gäng från hela Sverige/Norge som delar med oss av det där som delar med oss av ris och ros i vardagslivet. Och hur det går för oss i graviditerna och "bakandet" av ett litet gryn. Ingen känsla är för dum för att sägas här så VÄLKOMMEN {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}PlusGravidBabyBabyNalle{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}


    Son -94, Son -98, Änglason -10
  • Svar på tråden 35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er?
  • nyproduktionen

    Fick en ÄL blödning idag, inte mycket men det räckte för att jag skulle märka av den. Mörkbrun flytning, känns bra att den kommer iaf.


    Son -94, Son -98, Änglason -10
  • nyproduktionen

    Jag förstår inte vad som händer, först igår var det brun flytning och det kunde jag svälja. Idag kom det blodflytningar och nu ikväll var är det mera brunt. Förlåt äckelsnacket men men.


    Son -94, Son -98, Änglason -10
  • harvärldensunderbarastefamilj

    hmmm låter lite skumt måste jag ju säga! E du säker på att det e en ÄL blödning då så det inte e en nidis?

  • nyproduktionen

    Nu har det lugnat ner sig men det molar där nere, var bara liiiite mörkbrun flytning i förmiddags. När jag räknar på det så borde det vara ÄL. Jag tror det kommer dröja innan vi blir gravida igen.


    Hur mår du idag? Börjar det kännas eller trivs han för bra där inne


    Son -94, Son -98, Änglason -10
  • harvärldensunderbarastefamilj

    han trivs galet bra, tappen var lite mjuk men inte helt så på måndag öppnar vi slussen då skall han ut!! Så hoppas att tappen gett med sig lite mer tills dess!!

    säg inte det när du minst anar det kommer du stå där med ett + igen =)

  • nyproduktionen

    Jösses vad spännande, vilken känsla att få snusa och hålla honom Blir det snitt eller igångsättning? Jag har inte hängt med så bra på sista tiden här på FL därför har jag missat om du sagt det tidigare.

    Ja, någon gång kanske det blir ett plus för oss igen ...


    Son -94, Son -98, Änglason -10
  • Myra

    Måste fråga, när man normalt har en cykel på 28 dagar och den senaste cykel vara 5-7 dagar längre. Hur ska man räkna cykeln  i äl räknaren för att veta när man har äl. Ska man fortsätta räkna på normala 28 dagar eller ska man ta senaste cykel längden?

  • nyproduktionen

    Hjärtat, vad spännande det här är jag tror att det blir tvillingar för din del för det låter onekligen lovande

    Myra, är så dålig på det där med hur man räknar :-S


    Son -94, Son -98, Änglason -10
  • harvärldensunderbarastefamilj

    nypis- det blir igångsättning så får vi se hur det går. Så just nu håller jag tummar o tår att tappen skall mogna på sig mer under helgen så det inte blir så galet utdraget som det kan bli annars. Sen får man ju se, kan ju sluta i akutsnitt om det inte vill sig. Ut skall han ju på ena eller andra sättet *S*

  • nyproduktionen

    Vhbig, ja som du säger på ett eller annat sätt ska han ut Ni får ha sex i helgen så händer det grejer


    Son -94, Son -98, Änglason -10
Svar på tråden 35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er?