• Cinza

Sälja begagnade barnkläder i Göteborg?

Var säljer man lämpligast sina gamla barnkläder i göteborg? Har två stora IKEA-påsar fulla med kläder som inte kommer användas igen. De är i fint skick men inte så jätte moderna.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Sälja begagnade barnkläder i Göteborg?
  • Cinza

Jag har sålt en del på tradera förut men jag känner inte för att packa en massa och springa till posten. Vill helst ta mina påsar och åka någonstans få det hela snabbt och enkelt avklarat.

• ehl

Har fått reda på att det ska öppna en affär med beg barnkläder och saker i kungälv. Finns en hemsida med info. Lillgammalt.se tror jag det var. Kanske är något?

• Rutiga Rut
    www.favoriterirepris.se

De stämmer träff i Göteborg, Kungälv och Stenungsund för uppsamling av kläder som de säljer åt dig. Du får 50% av försäljningssumman. Jag har både sålt och köpt via dem och är jättenöjd! 
  • Minnny
    Snart är det dags för Loppan Barnmarknad i Torslanda, Skutehagens skola. lör-sön 15-16 sept, kl 9-14.

En av Göteborgs största barnmarknader med över 5000 sålda prylar under vårens marknad.
    Här finns något för alla. Halva priset på det mesta under söndagen. Välkomna! http://www.facebook.com/groups/276719422395388/

Är du intresserad av att sälja dina barnkläder och prylar hos oss i framtiden, maila oss på: [email protected] så hamnar du på vår maillista och får utskick om kommande barnmarknader + erbjudanden om att sälja.  
Svar på tråden Sälja begagnade barnkläder i Göteborg?