• jenlul

Reservdelar britax vigour? Tips på någon internetsida, eller butik jag kan ringa?

Jag har alltså en britax vigour som har gått sönder, i fästet, där man kan dela på vagnen för att fälla ihop den. Har varit in med barnvagnen på barnens hus, och personalen ringde Britax som har slutat tillverka reservdelar. Dåligt :( Så nu står jag här med en trasig barnvagn som jag hade tänkt sälja... Vill därför gärna ha tips på om någon vet av nån internetbutik, eller hemsida där det finns reservdelar till Britax vigour 3+. Svensk, utländs. Eller tips på lokal butik som jag kan ringa.

Eller om någon har ett trasigt chassi i övrigt, och vill sälja sitt fäste så kan sambon laga vår!

• Svar på tråden Reservdelar britax vigour? Tips på någon internetsida, eller butik jag kan ringa?
  • hjärtan81

Eller så kan du sälja din som reservdelar?

• hjärtan81

Vad har du för färg på sittdelen? Var bor du förresten? Min har nämligen gått sönder :( eller suftet rättare sagt...

• jenlul

Det är en svart sittdel! Men ska kolla på ytterligare ett ställe om dem kan hjälpa mig att repa vagnen.

Om det blir aktuellt med köp, inboxar jag dig, med vart jag finns...

• Krumeluren

Hej! Såg den här tråden när jag googlade britax reservdelar. Jag har en britax vigour 4+ som vajern är sönder på. Hittade du någon som kunde hjälpa dig att reparera vagnen, jenlul?

Svar på tråden Reservdelar britax vigour? Tips på någon internetsida, eller butik jag kan ringa?