• JT25

Någon Fisk som har en fungerande relation med en Vädur??

Ja, ni hör ju hur det låter... jag och kärleken har träffats i ett och ett halvt år nu. Vi tycker massor om varandra och för 3 veckor sen fick jag höra att han älskar mig för första gången.
    Grejen är bara den att det är så tufft!
    Vi bråkar inte, vi kan prata om det mesta. Men våra känslor skrämmer varandra.
    Jag som är fisk är väldigt kärleksfull av mig, älskar att få vara omtänksam och vill visa min kärlek.
    Han som är vädur skräms av det stora i kärleken, han släpper in mig, men kan fortfarande inte få mig att känna mig trygg i hans kärlek.

Att jag funderar på våra stjärntecken är för att det känns som att vi båda vill, men vågar inte ge oss hän helt. Är det våra vatten- och eld-tecken som krockar??
    Nyfiken helt enkelt om det finns några fiskar och vädur som har en fungerande relation och om det alltid funkat för er.
    Står stjärnorna ivägen för vår gemensamma lycka?? 

Mamma till två små
  • Svar på tråden Någon Fisk som har en fungerande relation med en Vädur??
  • gottelina

Nä men Vädur som har en fungerande relation med en Fisk. Sedan 14 år!!! Däremot är min syster också Fisk och där slår det gnistror ibland... Tycker nog inte man ska hänga upp sig så mycket på stjärntecken. Tänk så många det finns av varje och så konstigt det skulle vara om alla var likadana... Min syster och min man är inte ett dugg lika t ex.

• JT25
    gottelina skrev 2011-02-04 08:36:55 följande:
    Nä men Vädur som har en fungerande relation med en Fisk. Sedan 14 år!!! Däremot är min syster också Fisk och där slår det gnistror ibland... Tycker nog inte man ska hänga upp sig så mycket på stjärntecken. Tänk så många det finns av varje och så konstigt det skulle vara om alla var likadana... Min syster och min man är inte ett dugg lika t ex.
    Nej jag vet att man inte ska hänga upp sig på det, däremot tycker jag att det är intressant att se på det utifrån den vinkeln. Jag har alltid varit väldigt intresserad av just stjärnornas inverkan på oss.

Men det är ju väldigt skönt att höra att det finns dom det funkar för. Det kanske är lite sånt jag behöver höra för att kunna lita på att det kan funka =) 

Någon mer??? 
  • sahara sahara

Om du nu ska tro på astrologi, gå och få era horoskop ställda ordentligt. Soltecknet är bara en sån liten, liten del av alltihop, och veckotidningsanalyser är förenklade, stereotypa drag som är tillräckligt vida för att så många som möjligt ska känna igen sig.

Do something scary - the payoff is awesome!
  • JT25
    Anonym skrev 2011-02-04 09:04:33 följande:

Sandlådan:)?

Haha, ja, kanske det. Kan behöva en smäll med spaden i huvudet för att skärpa till mig kanske =)?
  • Februariflickan

Jag är fisk och gift med en vädur, har aldrig tänkt tanken att vi är olika pga stjärntecken, tror personligheter och värderingar formar en människa.

Svar på tråden Någon Fisk som har en fungerande relation med en Vädur??