• isolande

Klämde jag bebisen i magen eller vad hände?

Skulle sätta på mig skorna idag innan jag gick till jobbet och böjde mig rakt framåt. Fick då en sån SJUK krampkänsla på vänster sida ner mot där man tidigare hade äggstockarna. Det var inte som sendrag eller sammandragning utan mer som att det var nåt inuti som gjorde ont. Det gick över på kanske 30 sekunder, men jag blev lite rädd ska jag erkänna....

Kan jag ha klämt bebisen? Ska man undvika att böja sig framåt framöver? är i v. 26

• Svar på tråden Klämde jag bebisen i magen eller vad hände?
  • Jungfrulycka

Nej..Antagligen gjorde det bara ont på dig. Kanske nån kroppsdel på bebben som stötte till något organ på dig.

• Amazina

Nä, ingen fara!! Tänk vad den går igenom vid en förlossning t ex !! Skopåsättning är helt ofarligt!

• isolande

Gött med lite lugnande ord så man får perspektiv på det hela Glad. Ska fortsätta ha skor på mig!

• viseversa

Antagligen kom en nerv i kläm. Jag är i v  38(snart 39) och ungen ligger och klämmer på en nerv med gämna mellanrum så det strålar upp i magen. Inge skönt alls och jag börjar fundera på hur jag ska vräka honom så jag slipper detta!!!

• isolande
    viseversa skrev 2011-02-04 09:11:49 följande:
    Antagligen kom en nerv i kläm. Jag är i v  38(snart 39) och ungen ligger och klämmer på en nerv med gämna mellanrum så det strålar upp i magen. Inge skönt alls och jag börjar fundera på hur jag ska vräka honom så jag slipper detta!!!
    Haha, ja även jag kan känna så ibland när det sparkas och levs runt helt fel tider på dygnet. Jag säger som mång andra här på FL: DUMPA! Flört
  • viseversa
    isolande skrev 2011-02-04 09:13:50 följande:
    Haha, ja även jag kan känna så ibland när det sparkas och levs runt helt fel tider på dygnet. Jag säger som mång andra här på FL: DUMPA! Flört
    Ja om jag bara visste hur jag ska göra för att han ska flytta ut. Han verkar väldigt bestämd över att ligga kvar där inne. Känns som han kommer komma ut först i April eller något=)
Svar på tråden Klämde jag bebisen i magen eller vad hände?