• Majaajasvensson

Billiga canvas tavlor!?

Tänkte göra egna canvas tavlor på familjen.
    Undrar om det är någon som vet vart man kan beställa billiga sådana vill ju ändå göra några styckna..

• Svar på tråden Billiga canvas tavlor!?
  • DuJag

Hänger på :) vill också veta!

• She is Me

Vad tycker du är billigt? och hur stora ska de vara?

Google is my friend ♥
  • Tikka

Är det vanliga enkla vita? Det finns ganska många olika storlekar på Biltema och Dollar$tore, vet inte vart du bor men Dollar finns väl bara i norra delen av landet? Men jag köpte massor på Biltema och de var inte dyra, ca 20 ;- för en som var 20*20 cm. Går kanske att beställa eller kolla på deras hemsida?

• Majaajasvensson
    She is Me skrev 2011-02-04 09:16:26 följande:
    Vad tycker du är billigt? och hur stora ska de vara?
    Det var en bra fråga!!
    Tänkte köpa en lite större och massa små tycker att extrafilm är på tok för dyrt.
    Det är svart vita kort som jag ska göra i ordning...
  • Majaajasvensson
    Tikka skrev 2011-02-04 09:18:43 följande:
    Är det vanliga enkla vita? Det finns ganska många olika storlekar på Biltema och Dollar$tore, vet inte vart du bor men Dollar finns väl bara i norra delen av landet? Men jag köpte massor på Biltema och de var inte dyra, ca 20 ;- för en som var 20*20 cm. Går kanske att beställa eller kolla på deras hemsida?
    Biltema har dom sånt!?
    Får jag allt kolla upp
  • MrsMi

Biltema har altså vita kanvas man målar på, inte foto canvas. jag antar att det är det hon menar.
    Jag vet ej priserna på Gallerioutlet just nu men de senaste 3 åren har de haft just dessa priser så jag har svårt att tro att de kommer ändras så mycket. men fråga dem.

• Majaajasvensson
    MrsMi skrev 2011-02-04 10:11:10 följande:
    Biltema har altså vita kanvas man målar på, inte foto canvas. jag antar att det är det hon menar.
    Jag vet ej priserna på Gallerioutlet just nu men de senaste 3 åren har de haft just dessa priser så jag har svårt att tro att de kommer ändras så mycket. men fråga dem.
    okej jag mailade dom för att fråga, ska även beställa tredels tavlor där helt underbart fina tavlor kommer bli fint när jag målar om mitt just nu super fula vardagsrum och hall Tungan ute
  • She is Me
    Majaajasvensson skrev 2011-02-04 10:30:15 följande:
    tack för detta tipset var riktigt bra sida ju!
    ja prisjakt är bra till mycket   lycka till!
    Google is my friend ♥
  • Majaajasvensson

beställde precis en tavla från önskefoto i strl 50+70 ska ge den till maken i alla hjärtans dag present tror jag minsann...

• Hannaa01
    Jag köper mina canvastavlor på www.canvasbutik.se. De är jätte billiga tycker jag. 
    Man kan beställa en handmålad tavla av eget foto oxå, lite dyrare men värt pengarna.
Svar på tråden Billiga canvas tavlor!?