Min man spelar bort vårt äktenskap
Jag har idag funnit sanningen om min mans spelade och nu säger han att han ska flytta ifrån mig.
Om jag börjar från början så så spelade han lite grann när vi träffades. Lite stora summer kunde jag tycka men det var ju inte mina pengar så vad kunde jag göra. För lite mer än ett år sedan förvann det pengar till expekt från mitt konto. Han blev jättearg när jag konfronterade honom med det och sen så har det inte varit någonting förutom nått spel då och då som många gör.
Av en händelse gick jag in på hans konto idag och så hur mycket konstiga överföringar det var så jag efter lite undersökningar såg jag att dom gick till expekt. Han har spelat otroligt mycket i en månads tid. När jag vill prata i lugn och ro om det så blir han jättearg säger att vi ska ha delad ekonomi, att vi kommer skiljas snart osv!
Jag har haft på känn att det var någonting men jag har blundat.
Jag tog mod till mig och ringde hans föräldrar och dom berättade sanningen. Dom har räddat honom ur knipa flera gånger, Han har varit hotad av folk han lånat pengar av, han har förfalskat sin pappas namnteckning på låneansökningar. Snott pengar av sin mormor. T.o.m. snott sin första dotters veckopeng. JAg kan leva med att han har ett spelberoende om vi kunde hjälpas åt med det men nu vill han bara gå skilda vägar och det gör mig så ont! Vi har en dotter tillsammans på 14 månader och det gör allt bara så svårt. Vad ska jag göra . Jag bara gråter och gråter fast jag försöker att inte göra det för min dotters skull. Jag går i bitar.