• Oreos

Värkar och förlossning eller blindtarmsinflammation, vad gör ondast?

Min kille och jag satt och pratade, och han sa att en blindtarmsinflammation måste göra ondare än att föda barn vaginalt. Jag har bara fött barn och inte haft blindtarmsinflammation.
    Så måste jag fråga, nån som både fött barn och haft blindtarmsinflammation? Vad gör ondast?

• Svar på tråden Värkar och förlossning eller blindtarmsinflammation, vad gör ondast?
  • Lady Namárië

Mwahaha! Att föda barn. Lätt!

(Och det säger jag trots att jag fick grava komplikationer vid min blindtarmsoperation, och att blindtarmen var så illa däran att läkaren beskrev den som "riktigt rutten".)

So say we all
  • Petra123

Föda barn. Min blindtarm var brusten och hade börjat ruttna. magen var full av var och jag hade en bukhinneinflammation. Minns hur ont det gjorde, men att föda barn var mycket mycket värre. Utan tvekan.

• TheFamily

Föda barn! Dock är ett gallstensanfall värre än att föda barn tycker jag....

• Oreos

Okej, då ska jag berätta det för han. han som trodde att han kunde bräcka mig.. Moahaha! Drömmer

• Twilight

Jag tycker tvärtom! Blindtarmsinflammation gör ont på ett helt annat sätt, ett jävulskt ont sätt.
    Föda barn gör ont på ett "skönare" sätt. 

♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • Prodin

Haha! Lätt öppningsskedet under förlossningen.

Utan att tveka en milli!

Svar på tråden Värkar och förlossning eller blindtarmsinflammation, vad gör ondast?