HUR trimmar ni håret kring morrhåren?
Alltså just denna biten på trimningen fattar jag inte hur man ska bära sig åt med, men HUR trimmar ni håret som växer kring morrhåren?? :)
(vi har en cocker kille på 2år..)
Alltså just denna biten på trimningen fattar jag inte hur man ska bära sig åt med, men HUR trimmar ni håret som växer kring morrhåren?? :)
(vi har en cocker kille på 2år..)
dom ska bort ta bort morrhår och allt.
Det åker med i samm moment som jag klipper nosen
min pudel funkar lika bra utan morrhår.
Jezamine: Om du nu måste veta så är jag inne på familjeliv via min iphone-applikation. Denna har ännu inte den utmärkta funktionen att lägga till en tråd till sina favoriter, utan man måste skriva ett inlägg för att detta ska ske. Istället för dravel valde jag att lämna ett tomt inlägg eftersom jag ville veta angående borttrimmande av morrhår. Men eftersom du frågade var jag tvungen att svara
Tycker också det är synd att folk tar bort dem. De finns ju där av en anledning och dem blir ju så mycket sötare när dem ser ut som små kissekatter
Jag anser att det är djurplågeri att ta bort känselhåren på en hund, på hästar är det tom förbjudet!
De finns där av en anledning.
Till TS: Låt morrhår och andra känselhår på huvudet sitta kvar, de behövs! Annars skulle de ju inte vara där!