• Korp

Facebook - skapa nytt konto med samma mail

HUR ska man göra för att kunna skapa ett helt nytt facebook konto med samma mail som man har haft till det förra? Inaktiverar jag mitt konto och försöker skapa ett nytt så står det bara att den mailadressen används redan.

Går det ens? Vill inte ha 2 olika mailadresser bara för att göra ett nytt konto :s

• Svar på tråden Facebook - skapa nytt konto med samma mail
  • Watchbitch

Nej det går tyvärr inte.. Du får skaffa en ny mail.

• She is Me

Men kontot är bara inaktivt. Man får vända sig till Facebook så kan de ta bort kontot helt, då borde det gå att skapa ett nytt konto.

• Korp
    She is Me skrev 2011-02-04 23:22:04 följande:
    Varför ska du ha nytt konto, men samma adress?
    Vill ha en ny omstart men kunna logga in med samma mailadress. As simple as that =)
    Watchbitch skrev 2011-02-04 23:22:27 följande:
    Nej det går tyvärr inte.. Du får skaffa en ny mail.
    Attans! "/ ibland är Facebook minsann bra krångligt..
    She is Me skrev 2011-02-04 23:25:06 följande:
    Men kontot är bara inaktivt. Man får vända sig till Facebook så kan de ta bort kontot helt, då borde det gå att skapa ett nytt konto.
    Så det går att få sitt konto HELT raderat? Förvånad Ska testa att kontakta dem isåfall, tack!
  • Annanym

Kan du inte byta e-postadressen på ditt gamla konto, sedan skapa en ny profil?

• Korp
    Annanym skrev 2011-02-05 22:44:42 följande:
    Kan du inte byta e-postadressen på ditt gamla konto, sedan skapa en ny profil?
    Det fungerade inte, det står fortfarande att min adress används. Fast jag kanske ändrar på fel plats? :S
Svar på tråden Facebook - skapa nytt konto med samma mail