• mango

Zara´s barnkläder

Ramlade in på Zara´s hemsida tidigare och blev helt överförtjust i deras barnkläder, men tyvärr går dom ju inte att köpa online utan jag måste åka 15 mil enkel resa till närmsta butik, då till min fråga, är det någon som vet hur kvaliteten är? känns ju tråkigt att åka så långt fö att sedan märka att det inte är nåt att ha.

• Svar på tråden Zara´s barnkläder
  • viseversa

Är väl ungefär samma kvallite som lindex,kappahl och hm tror jag. Dom kompisar jag känner som har kläder därifrån har aldrig klagat ialalfall=)

• älskarlivet81
    Sapato skrev 2011-02-05 17:24:11 följande:
    Som hm, lindex osv i kvalite. Men mkt snyggare
    Japp och mycket dyrare ;) Fast de är sååå fina :)
  • mamma0907

Jag har köpt en del barnkläder på Zara och det har inte varit nå fel på kvaliteten, det är ju dessutom bra pris på kläderna.

• Sapato

Nä, priserna är väl som hm priser. Vi brukar köpa jeans till sonen för under 300:-

• älskarlivet81
    Sapato skrev 2011-02-05 17:29:31 följande:
    Nä, priserna är väl som hm priser. Vi brukar köpa jeans till sonen för under 300:-
    Tycker inte det är som hm: s priser... Klänningar för 3-400 kr är ju inte hm-pris direkt :)
  • Mammatilltvåprinsar

Jag tycker det är billigt och dålig kvalitet. Tänk vad olika man kan tycka:) tycker tröjorna snabbt tappar formen och släpper i sömmarna. Men då torktumlar vi alla barnkläder, annars blir det ohållbart för oss.

• Jezamine

Är det din firma ?

Jag är INTE avstängd
  • älskarlivet81
    Jezamine skrev 2011-02-05 17:49:21 följande:
    Är det din firma ?
    Hmm... Du har inte hört talas om Zara? Det är ett jättestort företag som är spanskt.. Tror nog ingen här på fl är ägaren ;)
  • Jezamine
    älskarlivet81 skrev 2011-02-05 18:34:45 följande:
    Hmm... Du har inte hört talas om Zara? Det är ett jättestort företag som är spanskt.. Tror nog ingen här på fl är ägaren ;)
    Nej är det förvånande att jag inte hört något om deOskyldig
    Jag är INTE avstängd
  • älskarlivet81
    Jezamine skrev 2011-02-05 18:36:03 följande:
    Nej är det förvånande att jag inte hört något om deOskyldig
    Lite ;) Men det är bara lite roligt att du tror att någon gör reklam för sin firma, när det är ett stort spanskt företag..
  • Jezamine
    älskarlivet81 skrev 2011-02-05 18:37:02 följande:
    Lite ;) Men det är bara lite roligt att du tror att någon gör reklam för sin firma, när det är ett stort spanskt företag..
    Du skall inte ta för givet att alla vet om alla klädföretag.
    Jag är INTE avstängd
  • älskarlivet81
    Jezamine skrev 2011-02-05 18:38:51 följande:
    Du skall inte ta för givet att alla vet om alla klädföretag.
    Nej, men du kanske inte ska ta för givet att alla gör reklam för sina företag bara för man skriver en sådan ts :)
  • Tant Green

Jag tycker de är helt ok för det priset. Dottern älskar deras tröjor med paljetter på.... jag trodde aldrig de skulle klara tvätt och torktumling, men de har klarat rätt många tvättar nu. Hon har också jeans därifrån som jag först inte ville köpa för att de var så tajta, men jag gav med mig och de visade sig vara jättebra, extremt stretchiga och sköna.

• lottizm

jag bor i Spanien så här finns Zara överallt. tycker barnkläderna är fina men handlar nästan bara på rea då de är lite dyrare än H&M, sen så tycker jag väl att de inte är allt för praktiska många gånger, särskilt byxor på babyavdelningen, de har inte passat alls på min son. men jag köpte två träningsoveraller (joggingbyxor+jacka) till min fyraåring på rean och är mer än nöjd, betydligt bättre kvalité än H&M och snyggare också.

• mango

Vad roligt att se att så många har svarat, och nej, det är inte min firma, även om jag så hade önskat ;)
    de flesta verkar vara nöjda men kläderna därifrån så det får nog bli en liten utflykt men tåget någondag =)
    ang. priset så var det ju väldigt blandat, vårjacorna var ju billigare än på både H&M och Lindex, samt att dom hade mycket fina skor. medans klänningar och blusar var lite dyrare men ack så fint =)

Tack för alla svar :D

• Lincon

Vi brukar köpa nästan alla barnkläder där, även snygga skor ibland. De är billiga, men helt klart snygga.

Jag vet att jag vet, men jag vet det inte just nu
  • bengke

Kan absolut inte klaga över kvaliteten, billiga priser och storlekar som stämmer. Shoppa loss!!!

Svar på tråden Zara´s barnkläder