Ensamstående föräldrar Malmö !
Undrar var alla ensamstående ensamma Malmöföräldrar finns? Jag är en tjej på 37 år med en dotter på 7 år och vill knyta nya kontakter med ensamstående mammor o pappor i Malmö med omnejd! Hör av er !
Undrar var alla ensamstående ensamma Malmöföräldrar finns? Jag är en tjej på 37 år med en dotter på 7 år och vill knyta nya kontakter med ensamstående mammor o pappor i Malmö med omnejd! Hör av er !
Jag är ensamstående med en snart 9 årig tjej. Bor bara en bit ifrån Malmö Är aldrig barnledig så något bus kan jag inte hitta på dock
Inboxa mig om du vill.
Hej, jag hakar på den här tråden. Är 50% förälder och tycker det kan bli bra ensamt att hänga med min 4-åring i lekparker, på bibblan, i bassängen ect och vill knyta kontakt med likasinnade att ha skoj med sina barn ihop. En annan sak som vore fantastiskt skulle va - om allt stämmer - kunna avlasta med barnvakt på kvällar/en helgdag eller så? Om du också jobbar ob- tider som jag? Vore jättekul att hitta dig att dela vardagliga bestyr, frågor, oro och skratt ihop - likaså kuligheter! Om man fick önska högt - en nära vänskap! Menar inte kärlek utan vänner. :))
Hej på er! Är helt ny här på siten.
Jag hakar gärna på detta. Jag är en kille på 35 år med en dotter på 6 år och en son på 2 år som jag har varannan vecka. Hade varit jättekul att få träffas och hitta på roliga saker tillsammans med våra barn!
Hör av er! :)
Hej ! Jag är med har en 3-årig Kille varannan vecka, vill gärna hänga med någon och hitta på saker!
/Ted
Hej Ted!
Vilken vecka har du dina barn? Hör av dig!
Robin
Hej!
Söker nya vänner efter att precis blivit 50 % förälder till en dotter på 3 ½ år. Bor strax utanför Malmö och söker nya kontakter i Malmö området.
Hör gärna av er!
Johanna
Hej!
Vilken underbar tråd du drog i gång här!!! Jag bor i Lomma och är Friviligt ensamstående :) , tjej på 36 år med en son som är 9! Jag saknar att ha vänner som oxå är i liknande situation! Hade varit jätte kul att träffas!!
MVH M
Hej,
Jag är ensamstående med min dotter som är 4 år. Vi har varit själva mer eller mindre från start eftersom pappan kom på under graviditeten att han inte kände sig "redo".
Kan tillägga att jag är 31 år gammal :)
mamma på 27 år 2 pågar 6 å9 år gammla ensam stående i nästan 9 år
bor i malmö vid jägersro vill gärna träffa nya vänner åxå har msn [email protected]