• Allin37

Ensamstående föräldrar Malmö !

Undrar var alla ensamstående ensamma Malmöföräldrar finns? Jag är en tjej på 37 år med en dotter på 7 år och vill knyta nya kontakter med ensamstående mammor o pappor i Malmö med omnejd!  Hör av er ! 

• Svar på tråden Ensamstående föräldrar Malmö !
  • Annelie68

Jag är ensamstående med en snart 9 årig tjej. Bor bara en bit ifrån Malmö Glad Är aldrig barnledig så något bus kan jag inte hitta på dock Flört
    Inboxa mig om du vill.

• Chilinoon

Hej, jag hakar på den här tråden. Är 50% förälder och tycker det kan bli bra ensamt att hänga med min 4-åring i lekparker, på bibblan, i bassängen ect och vill knyta kontakt med likasinnade att ha skoj med sina barn ihop. En annan sak som vore fantastiskt skulle va - om allt stämmer - kunna avlasta med barnvakt på kvällar/en helgdag eller så? Om du också jobbar ob- tider som jag? Vore jättekul att hitta dig att dela vardagliga bestyr, frågor, oro och skratt ihop - likaså kuligheter! Om man fick önska högt - en nära vänskap! Menar inte kärlek utan vänner. :))

• Seeker75

Hej på er! Är helt ny här på siten.

Jag hakar gärna på detta. Jag är en kille på 35 år med en dotter på 6 år och en son på 2 år som jag har varannan vecka. Hade varit jättekul att få träffas och hitta på roliga saker tillsammans med våra barn!

Hör av er! :)

• ted01

Hej ! Jag är med har en 3-årig Kille varannan vecka, vill gärna hänga med någon och hitta på saker!
    /Ted

• Seeker75

Hej Ted!

Vilken vecka har du dina barn? Hör av dig!

Robin

• väntarwilma

Hej!
    Söker nya vänner efter att precis blivit 50 % förälder till en dotter på 3 ½ år. Bor strax utanför Malmö och söker nya kontakter i Malmö området.

Hör gärna av er!

Johanna

• m ele

Hej!
    Vilken underbar tråd du drog i gång här!!! Jag bor i Lomma och är Friviligt ensamstående :) , tjej på 36 år med en son som är 9! Jag saknar att ha vänner som oxå är i liknande situation! Hade varit jätte kul att träffas!!
    MVH M

• Loriyana

Hej,

Jag är ensamstående med min dotter som är 4 år. Vi har varit själva mer eller mindre från start eftersom pappan kom på under graviditeten att han inte kände sig "redo".

• Loriyana

Kan tillägga att jag är 31 år gammal :)

Svar på tråden Ensamstående föräldrar Malmö !