Bästa pulver, soppa el bars-dieten
Behöver en kickstart för att komma igång, men vet inte vilken diet jag ska välja. Sammantaget vill jag gå ner ca 7 kg. Vilken sort, och hur länge? Alla tips är välkomna.
Behöver en kickstart för att komma igång, men vet inte vilken diet jag ska välja. Sammantaget vill jag gå ner ca 7 kg. Vilken sort, och hur länge? Alla tips är välkomna.
Allevo är bäst enligt mig, och godast. Deras pulver shake cjoklad är god. Deras bars med red berries och choklad är goda. Fudge och blåbär är ingen höjdare. Deras andra produkter har jag inte testat. Jag har fått fina resultat med allevo. Skulle tro att du behöver kanske 2 veckor med deras kickstart period, om du kör en egen variant kanske 3-4 v. Lycka till! Själv så har jag precis börjat kampen mot ett smalare liv igen, ska gå ner 13 kg på 13 veckor och sedan 2-4 kg i lite lugnare tempo. Ska vara klar till mitten av juni.
Herbalife är tevklöst godast med dock lite dyrare än än de vanliga som går att köpa i mataffären, deras pulver blandas med mjölk det är väl det som gör mycket antar jag =)
Deras Bars är också supergoda!
De går att köpa på nätet =)
Lycka till!
Sophiakuren tycker jag smakar bäst =) eller cambridge, det är dock lite dyrare.