• Joico

För att få vitare tänder

Hittade just ingen bättre rubrik så jag lägger tråden här..

Vilken tandvårdsprodukt skulle ni säga är bäst vad gäller "whitening"? Jag är inte ute efter ren blekning!

• Svar på tråden För att få vitare tänder
  • Callistrate

Eltandborste! I alla fall enligt min syster. Hon hävdar bestämt att jag har fått mycket vitare tänder sedan jag skaffade en sådan (ser det inte direkt själv dock...)

• Joico

Jag har redan eltandborste.. hjälper inte. Men visst, det är bättre med eltandborste rent allmänt.

• Callistrate

attans...
    Jaja... eltandborste och aquafresh ice whitening är tyvärr de enda tips jag har.

• Toddes mamma

Puffar tråden, vill också veta!  Har testat alla grejjer man kan köpa i vanlig livsmedels-affär, men tycker inte det hjälper alls! Hoppas någon har ett jättebra tips!TystTyst

• Rhoda Horswunce

Det som ger bäst resultat är en professionell blekning, det näst bästa är att gå till tandläkaren för att få skenor tillverkade och sedan bleka tänderna själv, och det tredje bästa är att köpa blekmedel och skenor som man gör själv hemma. Jag har gjort det sistnämnda, resultatet blev väldigt bra och det kostade bara 250 kr, men det tog 40 timmars blekning innan de blev så vita som jag ville ha dem.

De där tandkrämerna som finns som ska bleka tänderna funkar inte, det är bara lurendrejeri-

• Rhoda Horswunce

Oj då, missade att du skrev att du inte var ute efter blekning, glöm mitt inlägg!

• Fröken Julie

Inboxa mig så ska jag tipsa om en bra tandkräm som inte alls sliter på tänderna och kan hjälpa mot fläckar på tänderna!

• minSaile
    Fröken Julie skrev 2011-02-10 19:13:05 följande:

Inboxa mig så ska jag tipsa om en bra tandkräm som inte alls sliter på tänderna och kan hjälpa mot fläckar på tänderna!

Kan inte du inboxa mig med för jag har upptäckt att jag har fått väldigt gula tänder på bara några månader. Jag misstänker att det är för jag dricker numera mkt svartte
  • josefzon

Hej

Enligt Råd & Röns undersökning ingen effekt av blekningstandkräm. Hade prövat skenor och bleka själv eller hos tandläkaren, vilket nog ger absolut bäst resultat.

Mvh

Svar på tråden För att få vitare tänder