Fondvägg - fortfarande "inne"?
Jag vet att jag är löjlig som frågar men är fondväggar fortfarande "inne"?
Vet att man ska ha det man själv tycker är snyggt men jag vill gärna ha lite koll i alla fall ;)
Jag vet att jag är löjlig som frågar men är fondväggar fortfarande "inne"?
Vet att man ska ha det man själv tycker är snyggt men jag vill gärna ha lite koll i alla fall ;)
nu vet jag inte om jag har koll på vad som är inne eller inte, men jag tycker iallafall att det är jättesnyggt! Även en väninna till mig gjorde mycket fondväggar, bla en rosa i dotterns rum när dom färschade upp huset lite, så helt ute kan det ju inte vara. eller så är det vi som är ute helt enkelt haha
Det är fortfarande inne, men nu har det börjat komma att man ska blanda flera fondväggar så man kan ha två tapeter som matchar varandra i samma rum med neutralt på de andra väggarna tex.
Jag tycker det är snyggt att bryta fondväggen med andra färger. Tänk- en fondvägg i typ lergrått och sedan massor av vita tavelramar, vita hyllor mm på.
Allt är "inne" om man gör det snyggt.
Inne och inne vet jag inte men vi har några fondvägar i vårt hus som jag är störtkär i!
Skulle tro att det fortfarande är "inne" eftersom många vill ha det! Själv vill jag dock inte ha fondväggar... däremot skulle jag kunna tänka mig fondtak istället, dvs nån läcker färg på taket!
Jag tror det är påväg bort, helt klart. Själv har jag även en fondtapet här och där. Men nu vill jag satsa hela rum. Ev med list innan taket så att rummet känns högre, och om det är en dyr tapet inte blir lika långa våder.
Enligt mig så är det borta....gone ! Jag tycker det är asfult!