Ni som har haft paus i era relationer; hur har det gått sedan? Snälla svara
Jag har i nästan ett halvår gått och funderat på mina kännslor för min sambo som jag varit tillsammans med i 6.5 år och som jag träffade när jag var 16 år. I går släppte jag bomben och berättade att jag ville ta en paus och tänka. Han kände inte alls som mig och började grina som ett barn och sa att han inte ville förlora mig och att han ville göra allt bra och att han kunde förändra sig, bara han fick behålla mig. Han vill verkligen inte förlora mig!
Till saken hör att jag för några dagar sedan var så säker på att jag ville göra slut och att jag inte ville vara med honom men när jag satt där och berättade att jag ville ha en paus så ångrade jag vad jag sa i samma stund som jag sa det och i ena stunden känns det som jag bara vill åk hem till honom och göra allt ogjort för att i nästa stund känna att det var rätt beslut att ta en paus och vi kommer nog kanske inte kunna att hitta tillbaka till varandra igen.
Hur har det gått för er som har erfarenhet av att ha paus i era förhållanden, har ni hittat tillbaka till varandra och har eran relation då blivit bättre eller har det tagit slut efter eran paus? Snälla berätta om era erfarenheter, behöver stöd just nu!