• Anonym

Hur skulle du göra?

Vill nog bara försöka få lite klarhet i vad jag håller på med tror jag..
    Jag är bisexuell, har haft förhållande med både tjejer och killar. Men så gjorde jag slut med min förra kille för att jag kände att jag verkligen inte ville vara med killar mer, vet inte om alla tjafs och bråk hade något med det att göra(?) men så kände jag iallafall så det tog slut och jag var säker på att jag inte skulle vara med en kille.

Men så träffade jag en kille ändå av en anledning och nu har vi varit tillsammans drygt ett halvår. Jag tänkte att jag ger det ett försök eftersom jag tänkte att de kanske var bråken i förra förhållandet som spelade in stor del. Men under det här halvåret tog det slut en gång för att jag kände samma visa igen att jag ville vara med tjejer, men så gick jag tillbaka för jag verkligen älskade honom för den han är.. Men så sitter jag här igen och vet inte om det är inbillning eller om jag ska göra slut igen för nu känner jag att jag bara vill vara med tjejer... Jag vet att det låter självklart men tänk om jag gör slut och så ångrar jag mej sen igen, jag älskar verkligen honom men jag vet inte om det är rätt mot honom att fortsätta om jag inte känner mej helt 100 på att jag vill vara med honom och inte med tjejer :/

Hur skulle du göra?

• Svar på tråden Hur skulle du göra?
  • lennartsdotter

Prata med ett proffs. Om det främst är inne i dig problemet sitter behöver du hjälp att tackla det, om ni har problem som ett par behöver i kanske söka hjälp tillsammans.

• lailabobson
    Anonym skrev 2011-02-08 13:20:09 följande:

Vill nog bara försöka få lite klarhet i vad jag håller på med tror jag..
    Jag är bisexuell, har haft förhållande med både tjejer och killar. Men så gjorde jag slut med min förra kille för att jag kände att jag verkligen inte ville vara med killar mer, vet inte om alla tjafs och bråk hade något med det att göra(?) men så kände jag iallafall så det tog slut och jag var säker på att jag inte skulle vara med en kille.

Men så träffade jag en kille ändå av en anledning och nu har vi varit tillsammans drygt ett halvår. Jag tänkte att jag ger det ett försök eftersom jag tänkte att de kanske var bråken i förra förhållandet som spelade in stor del. Men under det här halvåret tog det slut en gång för att jag kände samma visa igen att jag ville vara med tjejer, men så gick jag tillbaka för jag verkligen älskade honom för den han är.. Men så sitter jag här igen och vet inte om det är inbillning eller om jag ska göra slut igen för nu känner jag att jag bara vill vara med tjejer... Jag vet att det låter självklart men tänk om jag gör slut och så ångrar jag mej sen igen, jag älskar verkligen honom men jag vet inte om det är rätt mot honom att fortsätta om jag inte känner mej helt 100 på att jag vill vara med honom och inte med tjejer :/

Hur skulle du göra?

Hej kära vän.
    Mycket roligt att du frågar just mig om hur JAG skulle göra.
    Det finns ju två vägar du kan ta, antingen kille eller tjej. Personligen hade jag slutat velat runt och grälat med killar, för deras hjärnkapacitet är inte som det borde vara vilket resulterar i att du bara slösar tid.. TID ÄR PENGAR som jag alltid sagt.. Nåväl för att göra en lång historia kort tycker jag du ska hålla dig till det enda könet som e värt att "slicka" if you catch my drift.. Ingen ide att leka boytoy längre kära vän.

MVH LAILA
  • UrinInkontinens

Om jag förstått det hela rätt så har du ett problem, som igentligen inte är ett problem. Det är verkar som att du själv redan gissat det rätta svaret. Bättre med en björn i skogen än i hallen, så att säga. Killar är bråkiga djur som inte kan kontrollera sig. Tjejer är ju klart tydligt de smartare valet. Ett val som solklart liknar detta är ju diskussionen ssf4 eller Mk9, du vet svaret, bara ta steget, so to speak!

Svar på tråden Hur skulle du göra?