• Kojje

Bakkurs i Norrköping?

Är det någon som vet om det finns några kurser där man lär sig baka i Norrköping?
    Jag har kollat de vanligaste som medborgarskolan och studiefrämjandet men de verkar inte erbjuda några såna kurser. Det hade varit riktigt kul att lära sig baka från grunden!

• Svar på tråden Bakkurs i Norrköping?
  • LinaRosell

Jag vet att tårtverkstan i lkpg har kurser men är det vanlig bakning eller tårtor du vill lära dig? Vi får starta en egen! Jag älskar att baka och gör det flera ggr i veckan:) idag har jag varit i lkpg på tårtverkstan ock köpt material för att göra egna tårtor:)

• Lilliss

jag vet inte om det finns här i norrköping men tårtverkstan i linköping har ju som LinaRosell skriver.
    jag ärlskar också att baka och tårtor är en av mina favoriter att göra.....att låta fantasin flöda och testa på olika motiv.

• Kojje

Det låter toppen att tårtverkstan har, har ni själv gått? Jag är öppen för vilken sorts bakning som helst.

• LinaRosell

Nej men jag har köpt material därifrån för en månad sen när jag gjorde min yngste sons tårtor till hans dop:) som sagt vi får ha bakträffar:)

Svar på tråden Bakkurs i Norrköping?