• Chasingdreams

I vilken vecka var ditt illamående som värst?

Jag är själv gravid och otroligt illamående (7+0). Har provat både sea bands och postafen, men det har inte hjälpt... Nu försöker jag få lite uppmuntrann genom att ta reda på i vilken vecka illamåendet kulminerade för er andra för just nu känns det lite hopplöst :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden I vilken vecka var ditt illamående som värst?
  • Kazeer

Mellan vecka 6 och 22 var det som värst. Det var precis lika illa hela tiden, ingen vecka som utmärkte sig mer än någon annan, varken åt det bättre eller sämre.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Pussakaninen

Jag har börjat må illa nu och spytt mm. Oftast när jag inte ätit eller när jag ätit förmycket. men det började väll i v15 och håller på fortfarande. Jag löser det genom att försöka få i mig en macka så fort jag vaknat. Brukar funka. Dock har jag blivit väldigt åksjuk och spytt utav det.

• DizNick

Mellan v 6-v 20. Lika illa hela tiden. Nu har det börja komma tillbaka vissa dagar. Är i v 28 så hoppas det håller sig!

• Flisan79

Vet inte riktigt hur jag ska svara men det var v 7 och halva v8. Sen var det över.

• Tösen83

Är nu i vecka 8 och det har börjat ordentligt, men jag kan knappt äta något förän jag mår illa utav maten.. var precis likadant i min förra graviditet.. och höll på länge vad jag kommer ihåg..

Albin föddes den 11 December
  • Serla

Annat, är i v 32 och kräks fortfarande hela tiden...

Kolla med din BM om du kan få akupunktur, har hört att det kan hjälpa för vissa!

• snillis

Kan inte rösta för det var vecka 7 och 8.

• Lindadjo

Första graviditeten spydde jag nästan konstant hela tiden mellan vecka 5-21

Andra graviditeten var det mellan vecka 7-16 (var dessutom inlagd på grund av detta illamående)

Nu, på min tredje graviditet mår jag faktiskt bara illa på morgonen och kvällen. Ibland har jag dåliga dagar, men det är inte i närheten så illa som mina 2 tidigare graviditeter. (är i vecka 12 nu)

Tänker inte skaffa en 4:a, men hade jag gjort det hade jag garanterat mått prima hela tiden

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • ludan8

Hej!
    Mitt illamående och kräkningarna var som värst mellan 7-16 ungefär.. Dock kräker jag fortf flera ggr om dagen och mår illa 24/7 i v28.. Men det är nog väldigt ovanligt att det sitter i efter v20..

Svar på tråden I vilken vecka var ditt illamående som värst?