• Jungfrulycka

Någon som haft en privat sittning med ett medium? Hur var det?

Ska för första gången till ett medium om några veckor och är lite nyfiken på vad en privat sittning innebär? Handlar det om kontakt med andevärlden eller siar dom ens framtid? Någon?

• Svar på tråden Någon som haft en privat sittning med ett medium? Hur var det?
  • MeandHim

Både och beror på vad du vill veta. H*n kanske får kontakt med nån från andevärlden och svara väl på dina frågor om framtiden.

• Esmiso

Det beror lite på vem du träffar, alla jobbar inte likadant. men de seriösa medium jag träffat så beskriver mediumet vem från andra sidan de har med sig, lämnar budksap  från dem dvs länkar. En privat sittning handlar inte om att sia om framtiden utan att du får kontakt med nära och kära som gått över.

Bra att tänka på är att inte lämna ut information om dig själv innan ellerunder sittningen. Klä dig så neutralt som möjligt, berätta inte om dig själv utan ta bara emot informationen du får. Ett annat tips kan vara att ta med ett kasettband (många medium har bandspelare så att du kan spela in sittningen) eller block och penna. Det är svårt att komma ihåg allt i efterhand. Kassettband är givetvis det bästa då du har allt exakt återgivet och kan lyssna på det om och om igen.

• Flisongen

Jag var på sittning hos ett medium i gbg och det var faktiskt helt otroligt. Hon spelade in en cd som jag fick ta med mig efter besöket. Jag fick kontakt med släktingar på min pappas sida och min mormor. Jag sa ingenting utan lät henne berätta vad dom sa. Det var så fantastiskt klockrent allting. Lyssnade tillsammans med farfar efteråt och han bekräftade saker om sina släktingar som jag inte visste när hon beskrev dom för mig. Nu är jag gravid och då vill jag inte gå till medium, men sedan ska jag allt boka en ny tid igen. Jag tror dock att man ska vara lite kritisk också. Vet bekanta som varit hos medium och fått veta saket som jag kan tycka att ett medium inte borde säga. Jag tycker inte att ett medium ska avslöja allt för mycket om framtiden, då det lätt kan styra en att göra livsval som man kanske inte skulle gjort annars, om du förstår..

• Mareldsbarn

Flisongen, jag vill gärna träffa ett medium men saknar kontakter. Jag bor i göteborg och blev nyfiken när du skrev att du varit hos en. Har du lust att berätta vem du var hos?

Svar på tråden Någon som haft en privat sittning med ett medium? Hur var det?