• Ponja

Hur gör man en hemlig mail

Någon som vet hur man gör?

• Svar på tråden Hur gör man en hemlig mail
  • Silverkatten06

Hur hemlig vill du ha den? Det är ju rätt enkelt att skaffa sig ett anonymt hotmail-konto, men det mesta går ju att spåra om man har resurser.  

Får man fråga varför du vill ha en hemlig mailadress? 

• Frontline

Hmmm vadå hemlig mail?

Du kan ju göra vilken mail du vill hemlig om du vill.
    Annars kanske hushmail funkar..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Ponja

Någon mail so inte går att spåra.. Vet inte riktigt har inte så mycket info..
    Tänkte köpa ett par saker online och vill inte att det ska kunna spåras tillbaka till mig..

• Ulf Harrys Farsa
    Ponja skrev 2011-02-09 21:23:27 följande:
    Tänkte köpa ett par saker online och vill inte att det ska kunna spåras tillbaka till mig..
    då kan du väl regga ett yahoo eller hotmail, om det nu inte är knark du tänker köpa, tullen skiter blankt i din email, dom har hundar som kommer att hitta ditt paket isåfall ;)
  • Ulf Harrys Farsa
    jaghopparhögt skrev 2011-02-09 22:10:10 följande:
    Hur sjutton ska du få sakerna då om det inte ska kunna spåras till dig?
    Det är väl hennes gubbe som tjuvläser mailen, åsså ska hon beställa en stor svart strap-on som överraskning, kanske...?

Ska man skicka hotbrev t.ex så gör man det ifrån ett internetcafé inte hemifrån, det är dumt, fast det skulle ju TS inte göra.
  • Auctoritas
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-02-09 22:13:34 följande:
    Det är väl hennes gubbe som tjuvläser mailen, åsså ska hon beställa en stor svart strap-on som överraskning, kanske...?

Ska man skicka hotbrev t.ex så gör man det ifrån ett internetcafé inte hemifrån, det är dumt, fast det skulle ju TS inte göra.
    Egen erfarenhet?
    Argumentum ad rem
  • Ulf Harrys Farsa
    Auctoritas skrev 2011-02-09 22:18:44 följande:
    Egen erfarenhet?
    Näe jag är typen som åker hem till folk och lämnar brevet personligen.
  • Silverkatten06
    Ponja skrev 2011-02-09 21:23:27 följande:
    Är det nåt olagligt du ska köpa? Och på vilket sätt hjälper det med en hemlig mail om du ska handla saker? Du måste väl ändå uppge en korrekt postadress för att kunna få sakerna?
  • kentafinell

www.10minutemail.com
    Där får du en temporär mail som fungerar i 10 minuter, jättesmidigt och du behöver inte registrera någonting.

• Trinis
    kentafinell skrev 2011-02-10 00:16:45 följande:
    www.10minutemail.com
    Där får du en temporär mail som fungerar i 10 minuter, jättesmidigt och du behöver inte registrera någonting.
    Oj, jag visste inte ens att något sådannt fanns!

Som flera säger ts kan du ju regga ett hotmail konto, det är ju helt anonymt.
  • Ulf Harrys Farsa
    Trinis skrev 2011-02-16 08:29:18 följande:
    Oj, jag visste inte ens att något sådannt fanns!

Som flera säger ts kan du ju regga ett hotmail konto, det är ju helt anonymt.
    Fast hennes IP adress går att spåra via internetleverantören (om brottsmisstankar finns), annars lämnas inte ipadress ut
Svar på tråden Hur gör man en hemlig mail