• Hanakana

Specsavers Easyvision Vusion Daily??? Är det exakt samma lins som Easyvision Elite 1-day?

Har fått nya 1-dags-linser från Specsavers. De heter Easyvision Vusion Daily (eller Daily Vusion...). Tänkte beställa dem lite billigare från några internetsidor, men hittar ej dessa linser där. Är det samma sort som Easyvision Elite 1-day, som inte finns längre på Specsavers hemsida. men på internetbutikernas sidor? Tillverkare är Coopervision och vätskehalten är 60%. Tacksam för snabbt svar!

• Svar på tråden Specsavers Easyvision Vusion Daily??? Är det exakt samma lins som Easyvision Elite 1-day?
  • Linda1976

På denna sida finns även utgångna linser tex Frequency 55 som "dog" för 1 år sen... så finns den inte här så kanske du har fel namn för dig?

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Cherryville

PUFF!
    Jag har samma problem!  Namnet stämmer men jag hittade det inte på listan, gjorde ts?

• wonderjennie

Det där är specsavers fulknep att ta en vanlig lins och döpa om den till sitt eget märke och sälja den dyrarare än alla andra! heter din lins VUSION MULTIFOCAL??

I så fall är det Proclear multifocal du ska ha, det är samma lins.

Se här www.lensia.se/linser/easyvision-vusion-multifocal.php

Svar på tråden Specsavers Easyvision Vusion Daily??? Är det exakt samma lins som Easyvision Elite 1-day?