• bubblan79

Akupunktur för att bli med barn? v.götaland

hej jag bor i vänersborg i västra götaland.
    Undrar om det är någon som använt sig av en akupunktör för att kunna bli med barn?
    Jag och min man gör provrörsbefruktningar med ICSI metod men det lyckas inte fästa eller vad det nu kan vara.. Såg ett programm på tv om duktiga akupunktörer som kan hjälpa till att påverka kroppen lite posetivtoch undrar om ni känner till några kunniga inom det området?

(¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Akupunktur för att bli med barn? v.götaland
  • mumwannaB

Jag går på akupunktur men har inte blivit gravid ännu. Ska börja med ivf under våren förhoppningsvis (om vi inte lyckas bli gravida innan). Jag går hos en kvinna som har sin klinik i lerum utanför gbg samt att hon är på barnmorskegruppen i gbg en dag i veckan. Men det går säkert att hitta någon närmare Vänersborg.

• bustösen

min mamma går hos denna kvinnan (ej för barnlöshet) men hon är tydligen riktigt duktig, hon finns i borås.
    www.maiqilis.se/

• Simon05

Finns en jätteduktig kvinna i Stenungsund som heter Marianne Reinthal, hennes klinik ligger på CW Borgs väg.
    Jag har ännu inte lyckats bli gravid med hennes hjälp men min väninna blev det!

Lycka till!

• bubblan79

var det konstaterat att det var akupunkturen som gjorde henne med barn?

ja jag tar emot alla förslag som finns,ju fler desto bättre

(¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)
  • Simon05

Finns inga bevis för att det var det men min väninna är helt säker på att det var på grund av akupunkturen! De hade försökt bli med barn i ca 2 år utan resultat innan dess!

Jag har kännt av mycket kraftigare ägglossning när jag går hos henne och även tiden mellan äl och mens har varit mer hormonfylld! :)

Marianne tar 400 kr/gång.

• Skruttefia06

Jag hade spottings innan mens,,dvs småblödde lite innan mens..
    En kompis rekommenderade mig Medicin med spets i GBG. Tommy Porsli.
    Han sa att jag hade dålig blodcirkulation i livmodern som orsakade spottingsen...

Gjorde 3 st ivf som inte lyckades men när vi la ner försöken så blev jag gravid...
    De sista månaderna hade jag inga spottings,,så vem vet?

• Christina 82
    mumwannaB skrev 2011-02-21 15:32:45 följande:
    Jag går på akupunktur men har inte blivit gravid ännu. Ska börja med ivf under våren förhoppningsvis (om vi inte lyckas bli gravida innan). Jag går hos en kvinna som har sin klinik i lerum utanför gbg samt att hon är på barnmorskegruppen i gbg en dag i veckan. Men det går säkert att hitta någon närmare Vänersborg.
    vet du namn och nummer till henne i lerum? är väldigt intresserad av att tasta detta! tack tack!
  • mumwannaB
    Christina 82 skrev 2011-03-26 09:01:45 följande:
    vet du namn och nummer till henne i lerum? är väldigt intresserad av att tasta detta! tack tack!
    cecilia lindblom 0704-227824 el 0302-490991. Hon har även en hemsida clharmony.nu
Svar på tråden Akupunktur för att bli med barn? v.götaland