• Flutterby

Bodyförlängare, bra eller...?

Funderar på att skaffa bodyförlängare till dotterns bodys, för hon växer så snabbt på längden. Är de bra? Funkar de verkligen till alla bodys? Jag menar: är alla tryckknappar likadana? Det låter ju som en bra grej, men funkar det på riktigt?

• Svar på tråden Bodyförlängare, bra eller...?
  • Fama123

De vi har passar inte alla bodys, nej. Alla tryckknappar är inte likadana, framförallt har de inte passat på lite dyrare kläder som ex. Pop. I alla fall inte de förlängare vi har, trots att det är lite olika storlek på knapparna. Bodys blir ju också för korta i ärmarna (om de inte redan är kortärmade förstås) och man kan få en märklig "string-look" så att benhålen liksom syns ovanför byxorna, lite sådär 80-talsbaddräkt. Det är inte jättesnyggt.

• älskarlivet81

Jag tycker det verkar onödigt.. Vår tjejs body blir ofta för korta i ärmarna ändå.. Eller tajta i ärmarna och då hjälper ingen bodyförlängare.

• mapo51

De passar inte riktigt alla bodys, och jag har inte använt mina så speciellt mycket.

• Flutterby
    Fama123 skrev 2011-02-10 16:21:42 följande:
    De vi har passar inte alla bodys, nej. Alla tryckknappar är inte likadana, framförallt har de inte passat på lite dyrare kläder som ex. Pop. I alla fall inte de förlängare vi har, trots att det är lite olika storlek på knapparna. Bodys blir ju också för korta i ärmarna (om de inte redan är kortärmade förstås) och man kan få en märklig "string-look" så att benhålen liksom syns ovanför byxorna, lite sådär 80-talsbaddräkt. Det är inte jättesnyggt.
  • Flutterby
    caspersmamma 08 skrev 2011-02-10 16:27:19 följande:
    jag har en bodyförlängare och den passar till alla våra bodysar ex lindex, pop, meandi, åhlens,  
    Var köpte du den?
  • nea82

Jag har bodyförlängare till min sons bodys. Tycker det varit suveränt. Köpte mina på Tradera. Tre stycken i olika storlekar. Har inte en body som de inte passar till..

• caspersmamma 08
    Flutterby skrev 2011-02-10 21:54:07 följande:
    Var köpte du den?
    köpte på tradera

http://www.tradera.com/En-ny-vit-EKOLOGISK-bodyforlangare-FRI-FRAKT--auktion_162112_127020207
    nea82 skrev 2011-02-10 21:56:12 följande:
    Jag har bodyförlängare till min sons bodys. Tycker det varit suveränt. Köpte mina på Tradera. Tre stycken i olika storlekar. Har inte en body som de inte passar till..
    vi kanske ha köpt av samma
  • nea82
    caspersmamma 08 skrev 2011-02-10 23:43:50 följande:
    köpte på tradera

www.tradera.com/En-ny-vit-EKOLOGISK-bodyforla...
    nea82 skrev 2011-02-10 21:56:12 följande:
    vi kanske ha köpt av samma
    Kanske.. Jättebra iallafall!
  • straw2008

Jag har en jag köpt på tradera funkade på alla våra utom någon enstaka. Funka på pop lindex ej sikke molo hm vad jag kan komma ihåg. Vi tycker de är superbra!!

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
Svar på tråden Bodyförlängare, bra eller...?