Mars/april mammor i Göteborg
Hej
Jag heter Maria och jag ska ha mitt första barn i mitten av april.
Bor i göteborg och det vore så kul att träffa andra mammor och barn som ska
ha ungefär samtidigt.
Maria
Hej
Jag heter Maria och jag ska ha mitt första barn i mitten av april.
Bor i göteborg och det vore så kul att träffa andra mammor och barn som ska
ha ungefär samtidigt.
Maria
Hej!
Alexandra heter jag och ska också ha mitt första barn nu i april. Flyttade till Göteborg för en månad sedan.
Hur känns det nu? Jag har varit jätteenergisk ett par dagar nu och städat och donat för fullt, men så var det ju det där med foglossning och ryggont så jag blir nog fast i soffan ett tag, haha.
Hej Alexandra.
Känner igen mig i det du skriver
Är inne på min första vecka som föräldrar ledig och jag har jätte svårt att ta det lungt mer än 15 min.
Kan nästan känna mig lite stressad även fast det inte är något som måste göras. Tror nog att det tar ett tag innan man kommer ner i tempo...längtar tills dess.
Vilket datum är du planerad till? För mig är det 17 april.
Ha nu en fin dag. Maria
Hej! Fick min son den 27 april och datorn har hamnat väldigt mycket i skymundan. Hur har det gått för dig?
Den här tråden var rätt död...
Desirée heter jag, fick min son i mars i år. Har en dotter född i augusti 2009.
Träffas gärna för en fika eller två :)
Hej! Ja, vet inte vart TS tog vägen, men både tid och lust att sitta vid datorn försvinner rätt rejält när man har en knodd hemma som är så mycket mer underhållande :)
Vi finns i Majorna, vart bor du? :)
Sankt Jörgen på Hisingen bor jag.
Aha, okej. Eftersom jag är relativt ny här och fullständigt saknar lokalsinne kan jag inte pejla in dig helt men jag vet ju vart Hisingen ligger iallafall, haha. Förresten tror jag att vi är med i samma unga-mammor-grupp på Facebook, om jag inte är helt ute och cyklar nu? Har dock gett upp det där med Facebook ett tag, kände att jag behövde en paus :)
Jag har ingen aning om den gruppen på facebook faktiskt :P
Desirée Larsen heter jag på facebook i alla fall. Om du har lust att ta en fika någon dag så hojta :)