• Svar på tråden Angelcare-blöjhink och refill
  • sidentrosan

Det ser ut att passa.

Angelcare är jättedyrt tycker jag. Men praktiskt!

/Kram

• sidentrosan

Nej jag har inte provat själv, var dum nog att köpa dyra orginal kassetter! /kram

• brallison
    sidentrosan skrev 2011-02-11 22:07:09 följande:
    Nej jag har inte provat själv, var dum nog att köpa dyra orginal kassetter! /kram
    Köpte en 2-pack idag - bör komma nästa vecka. Jag ska rapportera sen om de passar till våra blöjhinkar
  • sidentrosan
    brallison skrev 2011-02-12 15:56:20 följande:
    Köpte en 2-pack idag - bör komma nästa vecka. Jag ska rapportera sen om de passar till våra blöjhinkar
    Ja gör det, snälla!

/Kram
  • brallison

Rapporterar: det passade! Funkar jättebra! Plasten har lite lukt för att dölja bajslukten, men båda känns endast om man öppnar hinken och inte annars. Mao - rekomenderar för det priset

• sjömanshustrun

Köpte exakt den sorten på Ullared sist jag var där. 49kr/förp.
    Tycker dock att Angelcare är totalt värdelös... har ställt undan den nu och köpt en vanlig soptunna med lock på.
    Äckliga bajsblöjor lägger jag i hundbajspåsar. Garanterat luktfritt och betydligt billigare =) 

• DessiDessi

Jag var på Ullered idag och köpte hem två för att testa sen när orginalrefillen tar slut. Vår plutt har inte kommit ut än, utan dyker upp i början på maj. Så jag är väl förberedd ;) Får se om jag kommer gilla blöjhinken eller ej!

• brallison
    sjömanshustrun skrev 2011-03-05 14:21:29 följande:
    Köpte exakt den sorten på Ullared sist jag var där. 49kr/förp.
    Tycker dock att Angelcare är totalt värdelös... har ställt undan den nu och köpt en vanlig soptunna med lock på.
    Äckliga bajsblöjor lägger jag i hundbajspåsar. Garanterat luktfritt och betydligt billigare =) 
    Jag har faktiskt provat med hundpåsar och gillade inte dem alls Det är bättre med blöjhinken.
  • konfettiregn

Vad är det som är så smidigt/bra med blöjhinken? Väntar barn nu i dagarna och lägger gärna lite extra kronor på att saker och ting framförallt ska vara SMIDIGT (och fräscht såklart).

Jag tänker att det måste vara svårt att få det smidigare än med den speciella blöjhinken?

• MammaTillDomFinaste

jag älskar refillhinken, vi bodde i en 2a när dottern föddes å litet badrum så vi hade skötbordet i sovrummet. helt luktfritt, helt underbart! nu när hon är 2 så har vi testast med hundbajspåsar, men de funkar inte alls tycker jag! kanske på bebis bajs, men inte för större iaf! så vi kommer fortsätta med refillen när nästa kommer, va bra att hitta dessa billigare! härligt! annars får vi betala 299kr för 3 pack på babyproffsen!

♥ (¯`°?.¸ ♥Tuva 090125 - Lillebror BF 110528♥¸.?°´¯) ♥
  • konfettiregn
    MammaTillDomFinaste skrev 2011-03-21 13:43:48 följande:
    jag älskar refillhinken, vi bodde i en 2a när dottern föddes å litet badrum så vi hade skötbordet i sovrummet. helt luktfritt, helt underbart! nu när hon är 2 så har vi testast med hundbajspåsar, men de funkar inte alls tycker jag! kanske på bebis bajs, men inte för större iaf! så vi kommer fortsätta med refillen när nästa kommer, va bra att hitta dessa billigare! härligt! annars får vi betala 299kr för 3 pack på babyproffsen!
    Kul att höra att den funkar så bra! Förresten så var jag inne på Babyproffsens hemsida och såg att påsarna just nu kostar 199:- för tre paket. Det känns ju helt klart överkomligt!
Svar på tråden Angelcare-blöjhink och refill