• Anonym

Ensam en fredag kväll ?

Fler som sitter ensamma en fredagkväll ??

Känns så tråkigt......Här sitter jag och min sambo ensamma i soffan....och den lille ligger och sover..e det så här det ska vara ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-11 22:20
    Jag menade inte bara DENNA FREDAGEN..utan helger i allmänhet...vill hitta på mer med andra familjer..men alla verkar ha fullt upp !!!
    E det verkligen så !!!!!
  • Svar på tråden Ensam en fredag kväll ?
  • UntilTheDark

Vadå, är det något konstigt att vara hemma med sin familj en fredagkväll?

• Anova

Det där med att springa på krogen har jag lagt på hyllan sedan länge. Att sitta hemma på fredagskvällarna tycker jag är rätt så skönt.
    Ikväll har jag dock varit borta på middag, men det hör till ovanligheterna.

• Anonym

åh,vad mysigt att ha sin älskling där..kramas..bada..äta gott..tända ljus.
    Sj är jag ensamstående!

• Silverflingan

Du är väl inte ensam, det är ju två till där hemma!

Och att vara hemma med "bara familjen" tycker ju jag är det bästa som finns. Så ja, jag är också hemma med sambon och barnen, men inte anser jag att jag är ensam inte...

• UntilTheDark
    Silverflingan skrev 2011-02-11 22:00:25 följande:
    Du är väl inte ensam, det är ju två till där hemma!

Och att vara hemma med "bara familjen" tycker ju jag är det bästa som finns. Så ja, jag är också hemma med sambon och barnen, men inte anser jag att jag är ensam inte...
  • Anonym

Tänk så olika man kan vara!

Jag är helt ensam hemma i helgen och jag har längtat efter detta i flera veckor. Jag har till och med tackat nej till att gå ut imorgonkväll bara för att jag njuter så av att få vara hemma helt själv.

I normalfallet har vi nog en blandning av ensamma helger hemma och helger då vi gör något antingen tillsammans med andra eller själva. Mest är vi nog bara hemma.

Om du inte är nöjd så får du fundera över vad du/ni vill och kan göra.

• Småtokig

jag däremot sitter nästan helt ensam. Barnen sover sedan någon timme tillbaka och sambon är utomlands på tjänsteresa. Skulle gett mycket för att få ha honom här hemma ikväll.

♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • Anonym

Nu menade jag inte just denna fredagen utan fredagar för övrigt....Tråkigt nog inga kompisar som hör av sig..flyttat till ny stad och fruktansvärt svårt att komma folket inpå.

Fler med samma problem ?

Annars håller jag med, det är helmysigt att vara hemma med sambo och barn :)

• Anonym

jag är då hemma med min familj alla fredagar. sällan vi är bort på något...

• SilverEmma

Ensam? Du har ju din familj hemma?

Våra små sover sedan två timmar tillbaka och sedan dess har jag & sambon suttit vid varsin dator. Grymt skönt att bara få sitta ifred.

Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • Mandy1980

Jag är ensam. Stör mig inte det minsta. Ska jobba imorrn - så det blir ingen utgång ikväll. Annars skulle jag nog suttit och snackat skit med andra på puben. Jag gillar att vara ensam - att inte behöva bry mig om någon. Rätt skönt. 

Blir väl några pils och nån kass film på tv.
    Duger för mig.  

Svar på tråden Ensam en fredag kväll ?