• sininen

Min bebis kraxar mest...

Min busafia blev fyra månader idag och för en vecka sedan slutade hon helt att jollra och gör ett konstigt ljud mest hela tiden. Det verkar som att hon är typ besvärad men inget man gör funkar.

Jag vet att det är en utvecklingsfas nu så jag antar att det är det det är men jag vill gärna ha lite erfarenheter. Fler som har en bebis som gör bara konstiga ljud? 

• Svar på tråden Min bebis kraxar mest...
  • Lindreas

Hon testar förmodligen det här nya ljudet hon upptäckt att hon kan göra! Min grabb började skrika rakt ut vid den åldern, det höll i sig några dagar i och för sig, så det var inte så länge, och han jollrade litegrann emellanåt, men större delen av dagen var enbart höga, gälla tjut rakt ut i luften.

Det går förmodligen över rätt snart!

• Lovisa09

Min dotter var likdan. Kraxade och hade sig,nu jollrar hon för fullt men ett tag var det mest höga höga toner, tyckte hon påminde om en papegoja. Mitt första barn så jag har förväntat mig massa söta små joller och ljud, inte dessa galet höga toner som kan spräcka glas men just nu är hon i dadadada fasen och jollrar massa. Hon är 8 månader
    man blir förvånad över alla ljud som kommer.. bara att acceptera.=)

• klumpfh

Här kraxas det med gjort typ 1,5 månad det nya tillägget är skrika så gällt som möjligt! Haha

• sininen

Haha knasiga ungar!  

Miranda gör lite glädjetjut ibland men mest är det här konstiga kraxandet. Jag hoppas att hon kommer ur det snart för det promenerar mamma lite på nerverna när man lyssnar på det 12 timmar på dagen hahaha. 

• merenwen

Min son är 3,5 månad och han låter mest som en skällande hund med jämna mellanrum. T.ex. när han blir som mest exalterad i sitt babygym. Skrattande

• sininen
    merenwen skrev 2011-02-12 08:52:33 följande:
    Min son är 3,5 månad och han låter mest som en skällande hund med jämna mellanrum. T.ex. när han blir som mest exalterad i sitt babygym. Skrattande
    Hahaha sött!
Svar på tråden Min bebis kraxar mest...