• engelmede

hoppas på att börja försöka!

Tänkte att vi får ju försöka lära känna varann lite vi få som är med i gruppen nu=) hur går det för er och har ni börjat försöka eller är det bara en tanke än så länge? För mig åker p-staven ut på måndag sen får vi se om de blir något annat preventivmedel några veckor emellan eller vi sätter igång direkt! Är sjukt sugen på att bli gravid nu nu nu!=)

• Svar på tråden hoppas på att börja försöka!
  • Sockersött

jag slutade med mina minipiller i oktober och vi har aktivt försök sedan dess. är nu inne på 5:försöket. Känns så jobbigt när mensen kommer varje månad men man får inte ge upp hoppet. Har tom köpt dem första bebiskläderna =) är så mysigt att titta på dem å längta ännu mera.

Längtar <3
  • engelmede

aha =) förstår att det måste vara väldigt jobbigt att de inte tar =/ men hoppas det gör de snart!=) hoppas på att de tar snabbt när vi väl börjar=) sist lyckades de ju bli trotts bara en gång då vi ändå använde dagen efter piller, så antingen så var de tillfälligt elle så tar de lätt=) bara o hoppas! Fick dock bli abort då eftersom de hade blivit mitt i min student =/ men snart så !=) har faktiskt också köpt en första babybody , med kanelbullar=D haha är konditor så tyckte den var så perfekt så jag var tvungen!=D

• Sockersött

önskar er lycka till{#emotions_dlg.flower} men åhh så gulligt kanelbullar, den jag köpte stod det I <3 mum å I <3 dad. tyckte dem va så söta. Det är så mysigt att gå i butikerna å kolla på bebiskläder kommer göra av med massa pengar sen :P

Längtar <3
  • Eleonor b

Jag försöker igen efter ett missfall i jan. Känns som om någonting är på G redan! :)

• engelmede

Åhh hoppas på de! Är redan rädd för missfall innan jag ens blivit gravid, men de släpper nog aldrig! Hur långt var du gången när de hände?=(

• Eleonor b

Man ska vänta barn, inte missfall! :)
    Jag var på Vul 5+5 för att jag hade bruna flytningar, dem hittade ingenting i min livmoder. Fick sedan missfall en dag efter det och blödde i 4 dagar.

• engelmede

aa de har du rätt i =) positiva tankar! aha vadf tråkigt=( men men de går bra nästa gång!!:D

• Eleonor b

Ja, det var lite trist.. Precis när man hade börjat ställa in sig på att man var gravid..
    Denna gången känns det annorlunda, hoppas att det är på ett positivt sätt!:)

• MW88

Jag slutade med mina p-piller i augusti förra året...vi har nu försökt i 7 månader, min mens är nu 4 veckor sen MEN inget +....Så vi kämpar på....Många tankar som far runt i mitt lilla huvud :/

Lycka till er alla :D hoppas ni får era +

Svar på tråden hoppas på att börja försöka!