• TESSE25

BIM idag. Hur långt efter bim plussa ni?

Sen många dagar tillbax har jag varit väldigt öm vid äggstocken på vänster sida o även lite på höger sida i mellan åt.
    Jag har oxå en håll känsla. Eller de är som jag har håll imellan åt. Känns spännt i magen när jag andas.
    Sen har jag fått väldiga flytningar. De bubblar som bara den i magen oxå. Gasig som f-n.
    När det bubblar så känns det precis som när min son lågg i magen och sparka. Inga känningar av mensen heller då jag brukar få ont i magen dom 2 första dagarna. Dan innan mens o samma dag ja har den.

Någon som vatt me om samma?
    Är på bim idag. Gjorde ett test imorse ett cb men de visa neg.
    Så tänkte om tantröd håller sig borta så blir det att göra ett test på mån den 14/2.

Vi vill ha ett plusss nu.

• Svar på tråden BIM idag. Hur långt efter bim plussa ni?
  • Afasi

Jag vet inte exakt när jag hade bim eftersom jag bara hade haft en mens efter p-staven men jag chansade på att ha bim ungefär 3 februari. Mensen hade inte kommit den 6 februari så då testade jag och fick väldigt tydliga plus! Så tre dagar efter bim ungefär. Mina symtom var att jag inte fick mens och att jag inte hade några symtom. I vanliga fall har jag inbillat mig symtom men nu kände jag verkligen ingenting alls och då hade det tagit sig! Känner fortfarande inte något men är än så länge bara i v. 6Glad

• iwantababy

Jag skulle ha haft min mens i torsdags men den har fortfarande inte kommit och testade negativt imorse.
    Håller tummarna för ett plus till dig på Måndag. Jag vet inte riktigt vilken dag jag ska testa igen om mensen inte kommer.

• TESSE25

Tack detsamma. Testa imorgon igen. Skriver på mån när ja gjort test om nu tant röd håller sig borta

• iwantababy

Jag har tänkt att jag ska försöka hålla mig till Tisdag eller så med att testa igen. =)
    Men men, lättare sagt än gjort! =)

• iwantababy

jaa, jag oxå.. har precis vart inne och beställt 20 nya tester så jag kan slösa sen om de skulle vara att ja inte kan hålla mej. =)
    Har ett enda test kvar hemma som ja tar imorgon eller på tisdag. och på tisdag kommer dom nya så då e de fritt fram att testa igen... men man kan ju hoppas på att de visar något innan så ja slipper använda dom!

• And3RZsoN

Jag hade oregelbunden cykel men mensen brukade komma runt ungefär samma dag , 4 dagar efter "bim" tog jag ett test då jag kände mig extremt trött (aldrig känt mig så trött ) och cb testet visade ett starkt pluss :) snacka om att ja vart lite ställd då vi försökt i ett år men just runt det tillfället "vilat" lite med sexandet :) sedan fick jag även extremt ömma bröst (inte som innan mens utan verkligen AJ)
    Lycka till jag håller tummarna :)

Svar på tråden BIM idag. Hur långt efter bim plussa ni?