Bruna flytningar+ slut på pergo
Hej!
Då jag har svårt att bli gravid pga PCO så har jag fått pergo utskrivet. Fick positivt på äl test den 25 januari och hade bim den 10 februari. Kunde inte hålla mig så jag testade mig den 9 februari vilket visade sig vara negativt. Tänkte även testa den 10 feb med men då fick jag bruna flytningar som fortfarande håller i sig. Inte jättemycket men ändå så att det blir en del på pappret när man går på toa. Någon som varit med om detta? Kan det bli så som man äter pergo eller kan man rentav vara gravid trots flytningarna? Hade ett utomkvedshavandeskap för 3 år sen, kan det kanske vara ngt sådant som ger flytningar?? Har inte velat testa då det känns lönlöst eftersom det ändå kommer färgade flytningar. Någon som varit med om detta eller kanske har ngn tanke? Fick just tillbaka ett cellprov som visade sig vara normalt...
Mitt andra dilemma är att om mensen kommer igång som den ska så ska jag börja på en till pergokur på dag 5 men apoteken i stan där jag bor har slut på pergo o nästa leverans beräknas komma tidigast den 11 mars. Någon som vet om det finns några apotek i landet som har pergo kvar?