• Adelaide84

Mensliknande blödning en vecka innan BIM (BIM var den 6/2)

Hej!
    Jag hade en mensliknande blödning ca en vecka innan BIM och skulle egentligen fått mens ca 6-8/2 jag har inte fått den ännu...

Blödningen kan ha varit vad som... tidig mens, mellanblödning?, Nidblödning... Nu har jag genomskinliga tjocka flytningar... Har slemmig hals (hostar slemm), är illamående från och till, kissnödig och känns som om jag ha en lätt mensvärk....

Någon som känner igen sig? Skall jag tolka blödningen som en tidig mens? Skall jag vänta tills den 30/2 (ca en månad efter blödningen) och se om det kommer något då? Det var som en mens fast inte riktigt lika riklig... Chocken var mest att den kom så tidigt! Har kunnat planera min semester efter min cykel eftersom den är så regelbunden!

• Svar på tråden Mensliknande blödning en vecka innan BIM (BIM var den 6/2)
  • Adelaide84
    Eileen1 skrev 2011-02-12 15:28:50 följande:
    Troligen nidblödning:)
    Som är som en mens?
  • Nano

Hej! Hur länge varade blödningen? Jag är med om samma sak nu. Har haft småblödningar i 6dagar nu och det startade exakt en vecka efter ÄL. Jag har ont i brösten o bara går och väntar på att en riktig mens ska sätta igång... FRUSTRERANDE!

• lillajessi

Jag har också samma! Borde fått mens nu den 8e ungefär men inget kommer utan det känns mest som ÄL - med illamående och molvärk på kvällarna. Är även ruggigt trött vad det nu beror på.

Välkommen i det gröna sa Satan occh satte sin mor bland nässlorna
  • Adelaide84
    Nano skrev 2011-02-12 20:39:04 följande:
    Hej! Hur länge varade blödningen? Jag är med om samma sak nu. Har haft småblödningar i 6dagar nu och det startade exakt en vecka efter ÄL. Jag har ont i brösten o bara går och väntar på att en riktig mens ska sätta igång... FRUSTRERANDE!
    Bödningen varade i 3 dagar, sedan dess inget alls!

Nu har jag dock fått massa flytningar. Brukar vara "sandtorr" när jag skall ha mens... (men jag vet inte om jag har haft mens... så skumt.. Jag skall testa imorrn har jag tänkt. Mest för att få det ur systemet och för att jag äter medicin...)

Jag har fått flytningar som är genomskinliga som "slemklumpar" samt har även vita flytningar.. sedan har jog molvärk och yrsel.....

Någon som känner igen det med flytningarna? Skulle jag vara gravid så vore jag i v 6 nu....
  • SoMa72

Hur gick det? Jag fick oxå nån mensliknande blödning på BIM-5, men har inte testat eftersom jag är på utlandssemester. :-S Skitkropp om det var mensen som var så tidig

• neleh

exakt samma för mej!! mensliknande blödning en vecka efter ÄL, men ingen mensvärk hade jag så jag blev jättepaff när den kom, den skulle egentligen komma för nån dag sen, o den brukar va regelbunden..! nu sitter jag här med molvärk sen fyra dar tillbaka o mkt flytningar. vita sådana. MEN grejen e att jag har kopparspiral åxå. man blir ju rädd för ev grav... 

• Frajda 80

De som läser detta blir ju intresserade.... hur har det gått för er, några + ?

• SoMa72

För mig var det mens, fick sen tidiga mf i mars och april, fick plus i juli igen och har nu en liten dotter på snart 10 mån

• Frajda 80
    SoMa72 skrev 2013-01-10 09:39:40 följande:
    För mig var det mens, fick sen tidiga mf i mars och april, fick plus i juli igen och har nu en liten dotter på snart 10 mån
    Nämen vilken present efter allt elände ♥

Stort GRATTIS! 
  • idape

Jag hade bara mellanblödning pga ett missfall innan så var kroppen inte återställd.
    Men lycka till!! 

Svar på tråden Mensliknande blödning en vecka innan BIM (BIM var den 6/2)