• Anonym (mullan)

sova i samma säng me väninna - enbart

i trosor?? Är detta konstigt? Jag vet inte. Men så gör hon o jag ibland. Sover alltså. Sen kommer ju till den saken att jag är så oerhört tänd på den qvinnan men vågar inget säga o har ingen aning om hon känner likadant. Känt varandra ett år o kan prata om ALLT förutom det. Har hört att hon maybe är bi. Jag har aldrig varit med en qvinna, därför fattar jag inte va detta är??!!! Villl bara vara me henne, prata, röra vid henne, älska henne (tror jag?)....blir helt knäckt. Vi rör vid varann ofta, kramas o det var hon som frågade om jag vill sova över där då vi började me det för ca 4 ggr sen....hjäälp, va ska man göra för att få veta....

• Svar på tråden sova i samma säng me väninna - enbart
  • Anonym

Låtsas sova och kryp intill! Om hon reagerar negativt är det ju bara att "vakna" och säga att du drömde nåt.

• Lestat

Nej, berätta hellre hur du känner istället för att "tafsa" på låtsas...

• Anonym (hoa)
    Anonym skrev 2011-02-12 21:29:27 följande:
    Låtsas sova och kryp intill! Om hon reagerar negativt är det ju bara att "vakna" och säga att du drömde nåt.
    Bra förslag. Om ni ändå brukar röra vid varandra ofta så är det ju inte såå konstigt att dela säng. De där tillfällena när ni rör vid varandra är väl inte att "tafsa", skulle den andra reagera negativt skulle ni ju backa direkt så klart. Lägg dig nära och se hur hon reagerar, på samma sätt som du inte frågar om du får krama henne eller stryka henne över armen dagtid.

Berätta hur det går! 
  • Anonym (mullan)

hur de gått vet vi inte på sisådär en månad, de e ungefär så ofta (sällan) vi tar oss en utekväll o har fun. Så det lär ta en tid innan jag vet nåt.  Tyvärr. E ju så rädd att förstöra vår vänskap. Skulle gärna träffa henne varje vecka, hon e så helt otroligt fun, härlig, sexig o kul.....ja förstår mej inte på mej själv...

• Anonym

Jag delade en 1-rums lägenhet med en tjejkompis en gång. Pga att den var så liten delade vi alltså säng också. Hon var väldigt fin och lite intresserad var jag väl (eller ganska mycket). Testade "drömknepet" och "råkade" ligga sked med henne ibland med armen runt och med handen ibland innanför hennes t-shirt och ibland utanpå utan protest. När jag någongång "råkade" vandra neråt med handen stoppade hon den och antingen la tillbaks den på bröstet eller la den på hennes eller min häck. En tydlig "hit men inte längre". 

När hennes egen lägenhet var färdigrenoverad så flyttade hon ut.
    Något år senare råkade vi diskutera det här med att vi var platoniska sängkamrater så nämnde hon att det ju inte var helt platoniska - jag hade ju faktiskt "pillat henne på brösten". "Varför tog du inte bort min hand då?" "Nä, men det var ju lite småmysigt, men det räckte med det - vi är ju kompisar". Gissa om jag tyckte det var mysigt att ligga där, sked med doften av henne i näsan och handen om hennes bröst. Det var inte allt det jag ville men det dög. Jag tror vi skulle klarat att vara KK och fortfarande kompisar efteråt men det gör inget att jag aldrig får veta. Hon är fortfarande en av mina allra bästa vänner. 

Varför  skriver jag denna roman? Jo - jag tror att man kan testa att förföra sin vän, om man bara är väldigt lyhörd och respekterar ett avvisande oavsett hur diskret eller brutalt det är. Ibland går det inte alls. Ibland går det hela vägen och ibland, som i mitt fall, blir det lite mys i alla fall... 

• Anonym

Jag hade en vän som ja sov över hos, vi sov i samma dubbelsäng och jag vaknade av att jag smekte hennes ben, hon vaknade och drog sig undan, sen ville hon inte att vi skulle sova i samma säng, när ja kom ch skulle sova över fick ja sova på soffan, vi nämnde aldrig de som hände- Hehe

• Anonym (hjärter)

Jag träffade en tjejkompis som jag visste var bi och vi blev väldigt nära vänner. Jag sov över hos henne ibland när vi festat och vi sov då alltid i bara trosor. Jag insåg rätt snabbt att jag höll på att förälska mig i henne trots att jag aldrig haft känslor för en tjej tidigare. En natt när vi låg i sängen så vände jag mig om och kramade om henne. Sen lät jag försiktigt handen glida längst hennes kropp. Hon vände sig då och kysste mig. Och, ja, ni kan ju själva lista ut hur det slutade... Vi hade en kort romans tills hon fick pojkvän och vi är fortfarande bästa vänner. Hennes kille vet dock ingenting om vårt förflutna! Så jag säger bara, visa försiktigt och diskret att du är intresserad. Om hon också är det så kommer hon visa det. Annars så är det bara att låtsas som om ingenting har hänt. Uppdatera gärna sen så vi får höra hur det har gått!

Svar på tråden sova i samma säng me väninna - enbart