Ikeas babyvakt
Någon som har IKEAS babyvakt? Är ni nöjda med den? Undrar bara hur den kan kosta 249 kr medan andra kostar 500 - 2000 kr... Om det är någon skillnad på dom?! Tack på förhand!
Någon som har IKEAS babyvakt? Är ni nöjda med den? Undrar bara hur den kan kosta 249 kr medan andra kostar 500 - 2000 kr... Om det är någon skillnad på dom?! Tack på förhand!
Vi har en som vi använde när sonen sov ute i vagnen och jag var inne och har även använt den när vi har rest.
Tycker den fungerar bra, dock vet jag inte hur räckvidden är eftersom jag inte har använt på längre håll. Eftersom vi annars har en anna n babyvakt när vi är hemma som jag vann. Men jag tycker att ni ska köpa den och testa och se hur den fungerar för er.
Vi har den och tycker att den funkat kanon! Har använt den då sonen sovit ute, i sitt rum, i källaren hos farmor, på öppna förskolan osv..
Vi har en o de mycket få gånger vi använt den (typ 5 ggr på snart 2 år) har den funkat jättebra.
Vi har också en som funkar kanon.
Kompisen har en också som hon köpte beg. på tradera när hennes "dyra" gick sönder och hon gillar den från IKEA bättre..
På vår första så hakade lampan på mottagaren upp sig så den lyste hela tiden (men den lät fortfarande som den skulle) så vi åkte in och fick en ny på studs som har funkat hur bra som helst.
Första barnet köpte jag en för 900kr som gick sönder och denna gång den från Ikea och då tycker jag faktiskt Ikeas är bättre.
Jag hatar den! Hatar ljudet som blir när barnen börjar låta, det bara fräser och vi hör knappt att det är ett barn som låter bakom allt det här oväsendet. Den väljer lite själv när den vill fungera, vissa dagar har vi fått oss en ordentlig sovmorgon, eftersom den inte har dragit igång när barnen har vaknat = mycket opålitlig med andra ord. I början kunde jag ha den bredvid mig på sängbordet, men framåt slutet var vi tvungna att ställa den på golvet alldeles framför dörren för att förhoppningsvis kunna få någon kontakt
Tröttnade efter ett år och köpte en från Doro istället, mycket bättre! Det känns som ljuv musik att höra barnen på morgonen istället för det där irriterande fräsandet som blir av Ikeas.
Men det är ju bara min åsikt.