• Anonym (??)

Tjockt vitt slem när jag blir våt??

Måste kolla om någon varit med om nått liknande, eller vet varför det blir såhär..

Det har hänt 2-3 gånger under det senaste året, att när jag har sex (samlag) så blir fittslemmet tjockt och vitt. Det ser ut som någon slags lättflytande salva eller sperma eller nått Kräks Det känns ofräscht, och jag funderar på varför det blivit så? I vanliga fall är det bara genomskinligt och slemmigt, som det ska vara..

• Svar på tråden Tjockt vitt slem när jag blir våt??
  • lykantrophona

Flytningar och sånt ändrar utseende beroende på var din cykel du befinner dig. Just vitaktiga och tjockare flytningar är vanligt om man äter p-piller, är gravid eller under en viss tid av cykeln (glömt bort när bara).

• Anonym (??)
    lykantrophona skrev 2011-02-13 14:30:09 följande:
    Flytningar och sånt ändrar utseende beroende på var din cykel du befinner dig. Just vitaktiga och tjockare flytningar är vanligt om man äter p-piller, är gravid eller under en viss tid av cykeln (glömt bort när bara).
    Jo, flytningar ja.. Men detta slem har bara dykt upp just under själva sexakten. Inte under dagen liksom.. Äter inte p-piller och har inte varit gravid de gånger det har hänt.
  • Anonym (jag med)

känner igen det där hände för nån dag sedan och funderar på vad det var. har inte hänt förut vad jag vet. så stannar och kollar om nån har nått bra svart :P

Svar på tråden Tjockt vitt slem när jag blir våt??