• Svar på tråden Svårt med matematiken tycker riksdagsledamot Sandstedt (SD)
  • Anova

Spontant är det väl runt 3,6 miljoner? (en euro är väl 9,2 SEK).

Jag har troligtvis högre ekonomiskt utbildning än Margareta Sandsted

• mamma till tre busungar

Enligt henne blir det ju 40.000 miljarder kronor! Få ihop den matematiken!

• Anova

Fast nu har jag kollat upp, och trolgitvis har hon läst fel.. Hon verkade ju rätt så nervös.

Man tycker att hon borde ha förberett sig och själv hajat till och rättat sig om det nu blev fel.

• 7 små apor

Otroligt fånigt att lägga upp det som någon sorts nyhet. Lär inte vara första gången i världshistorien siom en politiker räknar fel.

Antar att media vill locka väljare till SD.

7 små apor skrev 2011-02-13 19:03:27 följande:
    Otroligt fånigt att lägga upp det som någon sorts nyhet. Lär inte vara första gången i världshistorien siom en politiker räknar fel.

Antar att media vill locka väljare till SD.
    På vilket sätt lockar detta väljare till SD?
  • Selfish Geene
    Anova skrev 2011-02-13 18:52:49 följande:
    Fast nu har jag kollat upp, och trolgitvis har hon läst fel.. Hon verkade ju rätt så nervös.
    SD´s pressansvarige Martin Kinnunen använder hela sin kompetens för att reda ut "missförståndet"

" - Detta handlar inte om en felräkning utan om att hon sa fel. Vad hon egentligen menade var 4000 miljarder."
    (4 tusen miljarder)

hahahahahha 
  • Selfish Geene
    Selfish Geene skrev 2011-02-13 19:08:36 följande:
    SD´s pressansvarige Martin Kinnunen använder hela sin kompetens för att reda ut "missförståndet"

" - Detta handlar inte om en felräkning utan om att hon sa fel. Vad hon egentligen menade var 4000 miljarder."
    (4 tusen miljarder)

hahahahahha 
    man behöver inte ha en stor spade för att gräva sin egen grav, det funkar lika bra med många små....
Svar på tråden Svårt med matematiken tycker riksdagsledamot Sandstedt (SD)