• Trust me

Hur djup är du?

Som frågan lyder: Hur djup är din slida?

Vad ni mäter med tror jag spelar mindre roll. Bör vara något hårt och avlångt.

Djupet mäts från slidans mynning till där det tar stopp. Det är mjukt längst in så det får väl bli till dit ni kan trycka utan att använda orimligt mycket kraft och det fortfarande inte gör ont.

Det kan vara så att slidans djup varierar om ni är upphetsade eller inte eller vilken ställning ni mäter i. Om ni har tid och lust så kan ni prova lite olika och skriva vad ni valde och hur de andra skilde sig.

Avrunda värdet till närmaste hela centimeter.

Jag uppskattar att ni tagit er tid att svara på omröstningen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-14 19:39
    Anledningen till att måtten börjar på 10cm är att det ska skalorna på kukstorlekar som brukar användas.

Mätningen är också tänkt att göras i upphetsat tillstånd då slidan är djupare enligt uppgift. Jag antar att ni då kanske får ta hjälp av er partner i mätningen. Funkar det för er att mäta era män när de är erigerade så ska väl de kunna mäta er när ni är upphetsade.

Väldigt många av er har nog en dildo som kan användas för mätningen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur djup är du?
  • silhuett

Det är ju svårt att svara på.. Slidan blir ju djupare när man är kåt. Skulle jag mäta nu (okåt) så är den nog ca 10-12 cm djup. När jag är kåt blir den kanske 15 cm djup.

• Trust me
    silhuett skrev 2011-02-14 16:52:00 följande:
    Det är ju svårt att svara på.. Slidan blir ju djupare när man är kåt. Skulle jag mäta nu (okåt) så är den nog ca 10-12 cm djup. När jag är kåt blir den kanske 15 cm djup.
    Då har du ett litet kul pyssel ikväll.
  • Anonym (hihi)

Haha Får jag bara fråga varför du undrar Drömmer

• TyskMamma

hur fan ska jag ska svara på det? Stoppa upp en tumstock?!  

• ToK

Men HJÄLP vilka alternativt! 25cm?!

Den genomsnittliga slidan är 7-10 cm djup, och de riktiga alternativen börjar liksom vid 11 cm...??

• Anonym
    ToK skrev 2011-02-14 18:04:20 följande:

Den genomsnittliga slidan är 7-10 cm djup, och de riktiga alternativen börjar liksom vid 11 cm...??
    Det är nog inklusive uttöjning ska du se.
  • Anonym
    ToK skrev 2011-02-14 18:04:20 följande:

Men jag har ju sett långa 25 cm kukar som tränger in ända till roten. Alltså varje gång den stöts in!
    Det måste väl vara så att vissa har den (härliga) anpassningsförmågan?
  • ToK

Visst, slidan är "töjbar" i upphetsat tillstånd och blir några cm djupare - precis som när penisen växer fast tvärt om.
    Om penisen tränger för djupt in stöter den ju emot livmodertappen, som för övrigt sitter olika djupt olika tider i månaden, och det kan göra jävligt ont.

• ToK
    Anonym skrev 2011-02-14 18:32:52 följande:
    Men jag har ju sett långa 25 cm kukar som tränger in ända till roten. Alltså varje gång den stöts in!
    Det måste väl vara så att vissa har den (härliga) anpassningsförmågan?
    25 cm djup? Det låter som att det är upp i magen!

De flesta kvinnor kan känna sin egen livmodertapp, eller "botten", ur rätt vinkel - och jag vet då ingen kvinna med 25cm långa fingrar!

Men precis som att den genomsnittliga penisen är ca 15 cm (väl?) så finns det ju killar som har 20 cm. Samma variation måste ju gälla kvinnors djup.
Svar på tråden Hur djup är du?