Surt godis! Kan någon rekommendera??
Min amerikanske man älskar suuuuuurt godis. Helst gummi-varianten, men inte sorter som fastnar i tänderna. Har ni några förslag??
Verkligen ingen viktig tråd men jag skulle ändå uppskata hjälp!
Min amerikanske man älskar suuuuuurt godis. Helst gummi-varianten, men inte sorter som fastnar i tänderna. Har ni några förslag??
Verkligen ingen viktig tråd men jag skulle ändå uppskata hjälp!
Det finns tvåfärgade sega godisar som är ca en decimeter långa och med "socker" på. Dessa är nog de suraste jag kan komma på nu. de brukar finnas som lösvikt och är av formen ungefär som hm... törs knappt skriva det men... bindor.
lol... vilka färger?
Åhh... jag älskar oxå surt godis!! *mums*
vanliga colanappar! Sura.........där ena delen är vit typ o den andra halvan ljusbrun.......
det finns såna där...å va heter de!
Sour Power eller nåt sånt, de finns på ICA kostar 6kr typ...i form av spaghetti eller rör...
jättesura!
Och rå goda
De seroc skriver om finns väl i lite olika............tror jag. Jag har sett liknande.
Både tvådelade så där som sura colanappar men även blå/rosa. o vit/orangea har jag sett.
www.candydirect.com/novelty/Sour-Power-Straws-Watermelon.html
Så ser de ut, fast i blå förpackning här iallafall
Rosa sura skumbananer (med jordgubbssmak)
Finns ofta i lösviktslådorna!
*tuggade på en för nåra minuter sen bara..*
Surt och blandat (tror jag de heter) - som gott och blandat men med sura och syrliga godisar. De är jättegoda! Kanske inte supersura, men goda!
Sura S-märken, helst dom gula, är jättesura och såååå goda
Finns lakrits också.. =)
Färgerna brukar vara grön/röd (halva röd och halva grön), gul/grön, röd/gul och röd/grön har jag för mig.