• CarinaAndersson

Sitta på toa eller ha sex?

Hade en disskussion på lunchen idag med några jobbarkompisar... Det vi fösrökte reda ut var vad som är skönast ut av dessa två scenarion...

1 : Att ha sex när man är riktigt upphetsad och inte kan stå ut längre.

2 : Du kommer hem efter en lång arbetsdag, du har varit bajsnödig under de sista timmarna på jobbet. Och sen när du kommer hem går du raka spåret in på dass och sätter dig på toaletten och släpper lös alltihoppa.

Vad tycker ni är skönast av detta egentligen? :)

Själv måste jag erkänna att alternativ nummer 2 är svårslaget, jag menar sex går ju att vänta med ett tag.. men men skriv era funderingar nu!

Mvh Carina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-14 18:30
    Efter lite missuppfattning av det hela poängterar jag att det handlar om att ha sex nöär man är kåt, eller att bajsa när man är nödig... vad är skönast?

• Svar på tråden Sitta på toa eller ha sex?
  • CarinaAndersson
    Lellebror skrev 2011-02-14 17:54:33 följande:
    när en är redigt skitenödig så finns det inget som klår det.
    Lite så vi kände också... var har alla andra för åsikter då ? De e inte farligt o skriva :P
  • Lovey

Som du skriver.. sex kan man ju vänta med även om man är sugen. Det är kanske inte lika lätt att vänta när man är rejält skitnödig. 

Jag röstar på alternativ två utan tvekan  

• Betty Boop

Alternativ 1 helt klart!

Förresten... varför går man runt bajsnödig i ETT PAR TIMMAR??  

• CarinaAndersson
    Lovey skrev 2011-02-14 18:09:03 följande:
    Som du skriver.. sex kan man ju vänta med även om man är sugen. Det är kanske inte lika lätt att vänta när man är rejält skitnödig. 

Jag röstar på alternativ två utan tvekan  

Då har vi samma inställning till det hela :)

Anonym : Menar det, att få slå ner rumpan på toa efter en arbetsdag är inte fel!
  • Nyckel piga
    CarinaAndersson skrev 2011-02-14 18:26:08 följande:
    Då har vi samma inställning till det hela :)

Anonym : Menar det, att få slå ner rumpan på toa efter en arbetsdag är inte fel!
    Har ni ingen toalett på jobbet eller? Eftersom du väljer att gå bajsnödig i flera timmar...

Väljer alternativ 1 då vi faktiskt har toaletter på jobbet
  • CarinaAndersson
    Betty Boop skrev 2011-02-14 18:25:10 följande:
    Alternativ 1 helt klart!

Förresten... varför går man runt bajsnödig i ETT PAR TIMMAR??  
    Okej, nej men jag tog det bara som ett exempel för att få ett bra alternativ till det första. Självklart gåt man inte o håller sig i timmar... men det måste du väl hålla med om att det är skönare att gå på toa hemma?
  • Nyckel piga
    CarinaAndersson skrev 2011-02-14 18:27:54 följande:
    Okej, nej men jag tog det bara som ett exempel för att få ett bra alternativ till det första. Självklart gåt man inte o håller sig i timmar... men det måste du väl hålla med om att det är skönare att gå på toa hemma?
    Toalett som toalett
  • CarinaAndersson
    Nyckel piga skrev 2011-02-14 18:27:50 följande:
    Har ni ingen toalett på jobbet eller? Eftersom du väljer att gå bajsnödig i flera timmar...

Väljer alternativ 1 då vi faktiskt har toaletter på jobbet
    Tror ni missuppfattat det hela lite... okej ja formulerar om mig. Att ha sex när man är kåt, eller att bajsa när man är nödig? Blir ditt svar fortfarande 1 då ?:)
Svar på tråden Sitta på toa eller ha sex?