• lille Birger

Vad har du för trosor på dig när du tränar?

Som rubriken. Har du inga trosor behöver du inte svara.

• Svar på tråden Vad har du för trosor på dig när du tränar?
  • ladylektroluv

Har string. Har du tighta byxor och kan inte slappna av när det syns troskanter!

• ladylektroluv

Har string. Har JU tighta byxor och kan inte slappna av när det syns troskanter!

• Nyfiken gul

allt utom string - man vill väl hålla allt på plats när man tränar och jag vill inte heller hålla på att peta ut svettiga trosor hela tiden ur häcken... så nä... . En rejäl sport-bh och rejäla bomullstrosor är det som gäller.  hipster/boxer/tai/midi/tanga/tant-trosor.... you name it.... bara det sitter åt ordentligt.  

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • lille Birger

Jag hade tänkt dra ut och åka lite längdskidor ikväll och funderar över vad jag ska ha för kläder.

• Helle333
    lille Birger skrev 2011-02-14 19:39:51 följande:
    Som rubriken. Har du inga trosor behöver du inte svara.
    De får gånger jag får sitta på en häst har jag string så man slipper problemet med att trosorna glider upp i r*ven på en. När jag tränar brukar jag försöka ha lite rejälare trosor så de sitter kvar....
  • lille Birger
    Nyfiken gul skrev 2011-02-14 19:57:00 följande:
    allt utom string - man vill väl hålla allt på plats när man tränar och jag vill inte heller hålla på att peta ut svettiga trosor hela tiden ur häcken... så nä... . En rejäl sport-bh och rejäla bomullstrosor är det som gäller.  hipster/boxer/tai/midi/tanga/tant-trosor.... you name it.... bara det sitter åt ordentligt. 
    Fast meningen med stringtrosor är väl att de ska vara just i rumpan?(inte att man ska peta ut dem) När vanliga trosor korvar sig och  åker in i rumpan kan det ju bli obekvämt och man måste peta ut dem igen, det problemet finns ju inte med string.
  • lille Birger

Ett par rejäla stringtrosor funkar bra.

• Embla

Jag använder enkla stringtrosor i bomull både när jag rider och när jag tränar kampsport. Jag anser att det är bekvämast. Jag håller helt med Birger Jarl:

lille Birger skrev 2011-02-14 23:31:06 följande:
    Fast meningen med stringtrosor är väl att de ska vara just i rumpan?(inte att man ska peta ut dem) När vanliga trosor korvar sig och  åker in i rumpan kan det ju bli obekvämt och man måste peta ut dem igen, det problemet finns ju inte med string.
  • Passionsfrukt

Coola Batman- eller Iron Man-kalsonger från herravdelningen på t.ex. H&M. Tränar kampsport och kan verkligen inte distraheras av trosor som åker upp i röva. String funkar inte för mig. Gubbkalsonger är enda modellen som garanterat inte åker upp i röva, dessutom är de ofta mycket bekvämare än tjejtrosor.
    (OT men jag måste få påpeka: varför är det bara på karlars underkläder man får bilder på Batman, Iron Man och andra häftiga seriefigurer medan tjejernas trosor är fulla av Snobben och Hello fucking Kitty? Jag blir lite bitter Skrattande)

• beli

String när man tränar? Haha. Kan inte tänka mig nåt oskönare.

lille Birger skrev 2011-02-14 23:31:06 följande:
    Vanliga BRA trosor åker inte in i rumpan. Stringtrosor är fruktansvärt obekvämt just därför ATT de åker in i rumpan.
  • lille Birger
    beli skrev 2011-03-29 16:53:59 följande:
    String när man tränar? Haha. Kan inte tänka mig nåt oskönare.Vanliga BRA trosor åker inte in i rumpan. Stringtrosor är fruktansvärt obekvämt just därför ATT de åker in i rumpan.
    Standardtrosorna kan ju korva sig och det kan inte vara en rolig historia.
  • lille Birger
    Passionsfrukt skrev 2011-03-29 16:49:09 följande:
    Coola Batman- eller Iron Man-kalsonger från herravdelningen på t.ex. H&M. Tränar kampsport och kan verkligen inte distraheras av trosor som åker upp i röva. String funkar inte för mig. Gubbkalsonger är enda modellen som garanterat inte åker upp i röva, dessutom är de ofta mycket bekvämare än tjejtrosor.
    (OT men jag måste få påpeka: varför är det bara på karlars underkläder man får bilder på Batman, Iron Man och andra häftiga seriefigurer medan tjejernas trosor är fulla av Snobben och Hello fucking Kitty? Jag blir lite bitter Skrattande)
    Snobben är ju häftig.
  • tjej87

Jag har vanliga trosor... Tränar i dom jag haft på mig under dagen helt enkelt, oftast är det väl bomullstrosor i hipstermodell eller vanlig trosmodell. Har aldrig problem med att dom korvar sig, tajta träningsbyxor håller ju trosorna på plats.

Svar på tråden Vad har du för trosor på dig när du tränar?