Vad har du för trosor på dig när du tränar?
Som rubriken. Har du inga trosor behöver du inte svara.
Som rubriken. Har du inga trosor behöver du inte svara.
Har string. Har du tighta byxor och kan inte slappna av när det syns troskanter!
Har string. Har JU tighta byxor och kan inte slappna av när det syns troskanter!
allt utom string - man vill väl hålla allt på plats när man tränar och jag vill inte heller hålla på att peta ut svettiga trosor hela tiden ur häcken... så nä... . En rejäl sport-bh och rejäla bomullstrosor är det som gäller. hipster/boxer/tai/midi/tanga/tant-trosor.... you name it.... bara det sitter åt ordentligt.
Jag hade tänkt dra ut och åka lite längdskidor ikväll och funderar över vad jag ska ha för kläder.
Ett par rejäla stringtrosor funkar bra.
Jag använder enkla stringtrosor i bomull både när jag rider och när jag tränar kampsport. Jag anser att det är bekvämast. Jag håller helt med Birger Jarl:
Coola Batman- eller Iron Man-kalsonger från herravdelningen på t.ex. H&M. Tränar kampsport och kan verkligen inte distraheras av trosor som åker upp i röva. String funkar inte för mig. Gubbkalsonger är enda modellen som garanterat inte åker upp i röva, dessutom är de ofta mycket bekvämare än tjejtrosor.
(OT men jag måste få påpeka: varför är det bara på karlars underkläder man får bilder på Batman, Iron Man och andra häftiga seriefigurer medan tjejernas trosor är fulla av Snobben och Hello fucking Kitty? Jag blir lite bitter )
String när man tränar? Haha. Kan inte tänka mig nåt oskönare.
har inte några speciella när tränar.. blir de jag valt för dagen..
Jag har vanliga trosor... Tränar i dom jag haft på mig under dagen helt enkelt, oftast är det väl bomullstrosor i hipstermodell eller vanlig trosmodell. Har aldrig problem med att dom korvar sig, tajta träningsbyxor håller ju trosorna på plats.