• Rosen

var kan man beställa fina dopinbjudningskort?

har kollat lite på nätet men hittar inget speciellt. var beställde ni?

• Svar på tråden var kan man beställa fina dopinbjudningskort?
  • PruttPottan

Vi beställde av en vän som gjorde de mest utsökta inbjudningskorten man kan tänka sig. De blev precis som vi ville!
    Det var helt klart värt det =)

• MrSmith

Vista print. Ger man tusan i att lägga till massa grejer så som färgtryck på baksidan och massa olika bilder och är ute i tid så kan man spara massa pengar, beställa 30 kort för 250 kr då var det kort i hårt papper med kuvert och tre egna foton tryckta på. Ju fler du beställer ju billigare blir det. Sen kan man passa på att beställa lite muggar och block med kort på barnen. Enda bakdelen är att man måste använda kort. Går ej att få faktura som privatperson. Man kan även förskotts betala in på deras konto men då tar det några extra dagar.

• Rosen
    Martina86 skrev 2011-02-16 17:10:10 följande:
    www.optimalprint.se/ Billigt och jätte bra kvalité=) rekomenderas
    det blev optimalprint, o dyrt som in i norden!!! 280kr för 10 st kort kallar inte jag billigt ialla fall. jag försökte avbeställa men det gick inte så inte så mkt att göra åt.
  • Martina86

Ja jag har inte betälld dopkort, men 60 st bröllopsinbjudningar, som gick på knappt 800, så det jämförde jag med, och tycker att det är BILLIGT! Ju mer du beställer destå billigare, beställer man bara 10 så ja, då blir det lite dyrare med frakt o så

• chazbo

Vi beställde på printwithwings. Osäker på stavning. Googla. Vi är supernöjda och det blev inte alls dyrt

• s87a
    chazbo skrev 2011-02-17 10:33:21 följande:
    Vi beställde på printwithwings. Osäker på stavning. Googla. Vi är supernöjda och det blev inte alls dyrt
    vi med =)
  • ica1986

Jag gör handgjorda inbjudningskort :)  Jag tar 10 kr styck :) och sen om man beställer många gör jag ett paketpris.. 
    Om du vill ha handgjorda så kan du pma mig med antal och tills när..  

• Yozefeehn

Vi gjorde jätte fina inbjudningskort på extrafilm.se
    Relativit billigt och kuvert ingår .. !
    Vi gav 340 kronor för 40 kort+kuvert med frakt.

• Lillaliten

Många tips, ska sätta mig å kolla igenom sidorna imorn!! :)

• Cranium
    chazbo skrev 2011-02-17 10:33:21 följande:
    Jag beställde också därifrån och är jätte nöjd!
  • My first angel

Vi beställde från Optimalprint. 30 kort för 300 kr. Vi tog enkelsidiga kort med egen bild och text på båda sidorna med kuvert. Billigt tycker jag!

Svar på tråden var kan man beställa fina dopinbjudningskort?