• 4barnsMom

Hjälp med namn på E?

Som frågan, söta, fina, udda kanske... På just E. Vi har en dotter på E och två pojkar på S. Ville bara kolla runt efter nåt på E, för vi har Saga och Simon som förslag. Fattar INTE varför allt drar åt S.... Inte planerat alltså...

• Svar på tråden Hjälp med namn på E?
  • neffi

ebba, elvira, evy, elena, elida......
    killnamn kommer jag inte på

• mariabj

Emma och Elin..... Erik och Emanuel

• mariabj

Dom är inte udda men fina...

• InaMars06

Edvin, Eddie, Edward, Elliot, Emil

• lime72

Erica
    Erina
    Embla
    Ester
    Elona
    Elsa
    Ella

Emrick
    Emanuel
    Edvin

• Mor Gulle

Elina var det enda jag kunde komma på som inte redan var skrivet..

• 4barnsMom

Vi har en Elin, så det är fint och taget! Jag är sugen på Elina, men där går ju gränsen... Blir ju lite för lika.. Men jag gillar det! Flera?

• Tannis

Jag tycker om namnet Elian massor!

• skrattigatejen

lite förslag från mejj dårå.... på tjejnamn på E: Emmy..emmo. Enny...enva, emish,

kill namn: elliot, efry, enis,

tjejnamn på s. sagal, sergel,sandrela, s osså kan man hitta på andra namn själv, tro ja, selly

kill namn: sally

mer komme ja ej på :P hihi... men de va en som döpt sin dotter till blomma, ha ja hört, en som ja känner... hihi...

• micki

embla, edvina, eloise, elina, engla, emelie, emilia, eva, ester, elsa, edith, elvina, emmy, ella, emma, estrella, emmelina, emmeline, evelyn, evelina, edina, electra, esmilla, ellinor, ellinora, elise, ebba, evy, eiya, erica, esmeralda, Esidora, elvira, eve...

emrik, edvin, eldin, emil, esias, egon, elmer, eric, erwin, eddie, elvis, eston, efrahim, Elling, erold, Emanuel, erland...

Svar på tråden Hjälp med namn på E?