• CeeJay

Vart hittar jag fina plånböcker till mina barn?

Mina döttrar på snart 7 resp 5 år ska få nya plånböcker. Dom vill INTE ha "prinsessor" eller "Hello Kitty" eller "Pippi" utan helt vanliga men lite barnsligt mönster alt tryck.

Ena tjejen vill gärna ha en ljuslila med svarta häster Den yngsta vill ha en blå med röda blommor

Ni förstår mitt dilemma när man söker på google och hittar BARA seriefigurs-tryck !!

Någon som har nått bra tips? Har varit inne på Lindex, Kappahl, väskaffären men där finns bara StarWars och Hannah Montana... Hittar inga med "vanligt" mönster... HJÄLP

• Svar på tråden Vart hittar jag fina plånböcker till mina barn?
  • Alvan2010

Marimekko har plånböcker (alltså sådana med en liten metallknäppning) i olika roliga mönster Kolla annars i fler väskaffärer, jag har ganska nyligen haft en helt vanlig plånbok med blommönster. Den tror jag att jag köpte på Wedins Accent. Lycka till!

Älskar min familj! Man, misse och dotter.
  • CeeJay

Tack för era tips, hittade ingenting jag tror barnen gillar på Accessorize (även om de hade coola grejer )

Ska gå in på fler väskaffären och glutta då !!

• sarinarad
    CeeJay skrev 2011-02-15 13:31:48 följande:
    Mina döttrar på snart 7 resp 5 år ska få nya plånböcker. Dom vill INTE ha "prinsessor" eller "Hello Kitty" eller "Pippi" utan helt vanliga men lite barnsligt mönster alt tryck.

Ena tjejen vill gärna ha en ljuslila med svarta häster Den yngsta vill ha en blå med röda blommor

Ni förstår mitt dilemma när man söker på google och hittar BARA seriefigurs-tryck !!

Någon som har nått bra tips? Har varit inne på Lindex, Kappahl, väskaffären men där finns bara StarWars och Hannah Montana... Hittar inga med "vanligt" mönster... HJÄLP
    Hej, du hittar massor av Hello Kitty saker i den här webshopen. jag hittade många bra saker till min dotter.
    www.kittyfan.se
Svar på tråden Vart hittar jag fina plånböcker till mina barn?