• Canon

shama-metoden nån som vet?

nån som har erfarenhet av shamametoden, när det gäller att ta bort ärr? har endast hittat negativa reaktioner på nätet

• Svar på tråden shama-metoden nån som vet?
  • törnrosa123

Jag har haft självförvållade ärr och har behandlats hos Shama! Jag är supernöjd-har fått mitt liv tillbaka!!  Måste dela med mig min glädje-mina ärr syns inte längre på armarna och jag kan äntligen gå vidare i livet. 

Efter att ha läst olika omdömen och besökt många andra kliniker var jag faktiskt lite osäker att boka tid på Shama kliniken men som ni förstår gick jag dit till sist och jag vet jag gjorde det rätta valet- TACK ! Shamas personal bemötte mig med respekt och integritet -för mig speciellt viktigt pga mina ärr!!
    Det krävdes tålamod och jag fick ha is i magen men det var värt mödan.       

• SofieTrinh

jag förstår inte så mycket av deras hemsida, men tatuerar dom i färg eller? och hur blir det om man solar till exempel?

• Lyckligajag78

Har varit där och det har inte varit värt besväret. Kostade mycket och blev inte bra. Plus att de skulle behöva gå någon sorts charmkurs för de var inte så värst trevliga...

Svar på tråden shama-metoden nån som vet?