Född 21 maj - vilket stjärntecken?
Vår son är född den 21 maj. Vilket stjärntecken tillhör han då, Tvilling eller Oxe? Det är en brytpunkt precis här och det står olika i olika horoskop.
Vår son är född den 21 maj. Vilket stjärntecken tillhör han då, Tvilling eller Oxe? Det är en brytpunkt precis här och det står olika i olika horoskop.
Hmm, det var knepigt. Jag har surfat runt lite och på alla de ställen jag hittat står det att Tvillingarna är från 21 maj. Men jag vet att det skiljer sig åt. Han är nog lite av varje, sonen din .
Se honom som hälften av varje...
Jag är tvilling och vi är ganska trevliga, vi...
Kram!
Jag är född 21 maj och jag är oxe, det är något med hur stjärnorna stod när man föddes, har fått det förklarat för mig en gång men jag kommer inte ihåg så noga! Hursomhelst så leder detta alltid till en massa tjafs men du kan ju prata med någon som kan sånt här.. Jag tror också att eftersom man är precis på gränsen kan man nog vara lite av varje till sättet, men jag är mest som en oxe. Man ska ju ta allt det här med en nypa salt men det är ju kul o veta vilket tecken man är ändå...
Lycka till!
Man brukar säga att man är lite av bägge om man är född i en brytpunkt, det är man tydligen även om det inte är precis den dagen det bryts..
min sambo är född 27 maj, han är tvilling
Min dotter är också född 21 maj i år, på eftermiddagen, och vad jag har kunnat läsa mig till är man Tvilling då.