• Realmilla

Någon mer än jag som börjar gråta utan anledning?

Det är hemskt jobbigt tycker jag....gråta utan att man är ledsen.....idag när sambon hämtade mig från stan så började jag gråta i bilen...och han frågar vad som är fel och jag kan inte säga annat än vet ej!!! för jag vet ju inte varför jag gråter....jag är inte alls ledsen....
    Jäkla hormoner..... ( V 20)

• Svar på tråden Någon mer än jag som börjar gråta utan anledning?
  • zazla

hihi sån är jag med. Jag kan nästan börja skratta samtidigt eftersom jag tycker att det är så knasigt. Som tur är så har min man fattat att det bara är tillfälligt så han tycker inte att jag är så knäpp längre

/zazla v.40

• Linastrumpan

Jag gråter också väldigt lätt för ingenting. Har kommit de senaste veckorna, är i v34. Det är nog bara att skylla på hormonerna antar jag Du är i alla fall inte den enda!!!

• Liten Svala

oja... gråter gör jag lite titt som tätt. särskilt om jag är trött. då är det till och med skönt att gråta. luta mig mot sambon och bara störttjura en stund, och sen är det bra.

• Mysiga tjejen

ja du jag gråter av det minsta lilla, särskilt när det är tv om det är lyckligt eller olyckligt det minsta lilla........men lugn alla det är normalt

• Realmilla

Tv och så har jag börjat gråta vid tidigare om det är nån sorlig film eller typ Extrem Makeover.....Men aldrig att jag gråtit för ingenting tidigare....suck...

• kate79

Det var så jag anade att jag var gravid. Satt och tjöt till en reklamsnutt. Testade dagen efter, men då var jag ganska så säker på min sak.

• Linnpinn

jo, det känner jag verkligen igen! Det går liksom inte att hindra trots att man tycker att det är knäppt.

• Nuk

Jag gråter alltid av en anledning, fast oftast en ganska fånig anledning, igår grät jag för att det regnade, idag för att det snöar!

Svar på tråden Någon mer än jag som börjar gråta utan anledning?