• Längtarefterliten

hjälp mig igen!

minutredning.bloggplatsen.se
    Kolla testen där och hjälp mig..

det första är förrgår, det andra är igår, det fjärde klockan 11 imorse och det sista klockan 15 idag...

Ingen av dom ser positiva ut.. men däremot det sista är lite svagare.. kan de va så att jag har missat min stegring och ahft ägglossning? jag har ju ägglossningskänningar...

• Svar på tråden hjälp mig igen!
  • Lizz

De där billiga testerna ger inte alltid fullt utslag. Jag tolkade det som att det testet som var starkast innan det gick ner igen var positivt. Jag köpte sen digitala istället, mycket bättre:)

• Längtarefterliten
    Lizz skrev 2011-02-15 18:37:01 följande:
    De där billiga testerna ger inte alltid fullt utslag. Jag tolkade det som att det testet som var starkast innan det gick ner igen var positivt. Jag köpte sen digitala istället, mycket bättre:)
    hmm jasså? har alltid använt dom nämligen.. alltid visat fullt. men då kan de ju va så att plusset var igår eftersom de blev svagare idag..  kanske därför jag känt en massa känningar i "tjejmagen" idag.. så kanske är det så att ägglossningen inträffade idag...
  • MeijaMaria
    Längtarefterliten skrev 2011-02-15 16:55:00 följande:
    någon?
    jag började använda såna stickor några dagar innan beräknad ägglossning, det visade negativt hela tiden förutom två dagar just då jag skulle haft ägglossning, då det var en liten stegring på stickan, det syntes men strecket var inte alls lika starkt som kontrollstrecket.
    Jag undrar detsamma, har jag haft ägglossning även om strecket varit svagt?? Vi har sexat på i alla fall så vi får se :D
  • frkgosnos
    MeijaMaria skrev 2011-04-12 07:19:57 följande:
    jag började använda såna stickor några dagar innan beräknad ägglossning, det visade negativt hela tiden förutom två dagar just då jag skulle haft ägglossning, då det var en liten stegring på stickan, det syntes men strecket var inte alls lika starkt som kontrollstrecket.
    Jag undrar detsamma, har jag haft ägglossning även om strecket varit svagt?? Vi har sexat på i alla fall så vi får se :D
    Precis min undran; kan man haft ägglossning utan att det syntes på ägglossningsstickan? Jag var på VUL samma dag som jag plussade på min CB sticka men gynekologen såg inget ägg. La upp en tråd om det idag och är det någon som har en gissning så svara gärna där också.
Svar på tråden hjälp mig igen!